Eski sevgilimin ve annesinin anneler gününü kutlasam yanlış olur mu?

Kız arkadaşımı unutamıyorum kendimi hatırlatmak babaında ona anneler günü mesajı atsam veya annesininkinide kutlasam yanlış olur mu annesi beni biliyordu

Güncellemeler
+1 yıl
Yazmamaya karar verdim gerek yok yeterince aşşağılandım kırıldım ve gurumu yok saydım böylesi daha hayırlıdır belki
Eski sevgilimin ve annesinin anneler gününü kutlasam yanlış olur mu?
Cevapla