"Ben yaşamadım, çocuğum yaşasın!" Çocuğunuzun istediği her şeyi yapar mısınız?

“Ben yaşayamadım, çocuğum yaşasın.” Mantığı göründüğü kadar masum değil...
Her anne/baba, çocuğunun mutlu olmasını tüm ihtiyaçlarının karşılanmasını ve eksiksiz büyümesini ister. Fakat bu durum çocuğun her dediğini yapmaya, her istediğini almaya varırsa, çocuklarda doyumsuzluk meydana gelecektir.
"Ben yaşamadım, çocuğum yaşasın!" Çocuğunuzun istediği her şeyi yapar mısınız?
Her istediği yapılan çocuk mutsuz ve sabırsız olur... Elindekiyle tatmin olmaz, değerini bilmez. Dolayısıyla onun istediği gibi olmazsa sinir krizi geçirir hem anne babasını hem de kensini üzer...
Kısacası çocuğunuzun her istediğini yapmayınız. Değer vererek kazanmasını öğrenmesi lazım!
"Ben yaşamadım, çocuğum yaşasın!" Çocuğunuzun istediği her şeyi yapar mısınız?
Cevapla