BABAM"Sizin Gibi Çocuklarım Olmasaydı"Diyor. Ben mi Doğmak İstedim?

Babam hâlâ inşaatta çalışıyor ve gerçekten de çok yoruldu 54 yaşında. İki tane oğlu var ama biri hiç arayıp sormuyor ve gelmiyo da , evliliğin de sorunları da var zaten çocukluğundan beri babama uzak. Ben babamı kurtarmak istiyorum ama şu an ne yapacağımı bilmiyorum. 2. senelik üni de.2 yılımdayim. Uzaktan okuyorum.

BABAM"Sizin Gibi Çocuklarım Olmasaydı"Diyor. Ben mi Doğmak İstedim?
Cevapla