Ailemle aram hiç iyi değil, düzeltmeye çalışıyorum ama olmuyo.. bendemi problem var yoksa onlardami?

Selam arkadaşlar, ben annemi ve abimi gerçekten cok seviyorum ve ondan çok kırılganım. Herkez beni bilir ben dediğimin hep arkasındayım ve yalanlara filan hiç tahammüledemiyorum. Benim annem biraz zor biridir herkez anlaşamaz ama gerçekten yumuşakkalbi vardır, ama bazen saçma sapan şeylere kızıyor (annem sinir hastasi ve hemen kriz geçiriyor, yani psikolojikmen de iyi degil) ama susuyorum hep. Ama bazen her anne kız gibi biz de tartışıyoruz. babam desem ailemizde hiç biri babamla iyi değil sadece herkez benle tartisdiginda birden üçüde bir oluyo, ve babam beni yılda 3-4 kez hep döver ondan nefret ederim. yani mesela annemle tartisdigimda babam gelir benim haklı olduğumu bile bile "sen sus annen haklı " der ve ben " baba sen karışma o bizim aramızda" filan dediğimde döver, ama alışkınım artık. abim kendine kapanık biri ama aramız çok iyidir, 2 ay önce bir olay oldu ben abimin arkadaşıyla sevgili olduğumu öğrendi ama biz gerçekten evlenecektik onun ailesi biliyordu bende tam anneme demek istediğimde abim öğrenip beni dövdü. Malesef ayrıldık abim bana birşey yapmasın diye şimdi abime bana sınırlı, o gün babamın anneminde haberi oldu ama olumlu baktılar ama abim istemediği için malesef olmadı bu iş. Şimdi diceksinizki abinin bir bildigi vardir diye öyle, hayır gerçekten bir bildigi yok. tek kendini kandırılmış hissediyormus diye izin vermiyo herneyse oranda abimi kaybettim diyebilirim. ailemi tanıtım şimdi siz bana söyleyin ben ne yapım artık sabrediyorum.. şu an ramazandayiz ve ben hergün yatsi namazina ve teraviye gidiyordum ailemde birsey demiyordu buna, taki o bir gün annemle tartışana kadar.. tartışdimizda annem abimin namaz kilmadigini söyledi yani kendi açtı konuyu (aslinda konumuz değildi ama konu büyümeye basladi) bende tek "abimi alıştır" demişim diye kavga etik kötülemisim diye aslinda tek iyiligi icin dedim, sonra babam geldi sordu tabi annemde "biz burda konuşuyoruz geldi bana abisini kötülüyor diyo "Ne? Sen konuyu açtın" filan derken artık camiye bile izin yok
Güncellemeler
+1 yıl
Bu ramazanda dışarı yasağı koymuşlar bana babam annem ve abim.. ya ben neyaptim.. sadece arkadaşlarimla camide iftar açacaktık dün sonra teravihe kalacaktık, bana ne diyorlar. "sen arkadaşlarina daha çok değer veriyorsun" ."git onlara anne de"ya ne alaka ben orda birlikte iftar yapalım diye gidecektim ve sanki teravıhi onlar için kılıyorum. Ya lütfen söyleyin bana ben ne yapım. Onlarla konusumuyor. Artık beni takmıyorlar bile vallah okadarda üzülüyorumki ama bilmiyorlar.
Ailemle aram hiç iyi değil, düzeltmeye çalışıyorum ama olmuyo.. bendemi problem var yoksa onlardami?
Cevapla