Ailemle anlaşamıyorum herşey kötü gidiyor ne yapmalıyım?

Ailemle anlaşamıyorum özellikle annemle. Ben en başından anlatayım olayı : Ben bebekken annemle babam ayrılmışlar. babamı hiç görmedim tanımıyorum. Ben 8 yaşındayken annem tekrardan evlendi. Annemin evlendiği adamında benden 1 yaş büyük oğlu var. ilk yıl gayet iyiydik sonradan 1 kardeşimiz oldu. o yıllarda gayet iyiydik ama son 2 yıldır anlaşamıyoruz. 8. sınıftan beri geçmişe takılı kaldım. LGS yılının son aylarında iyice ailemle aram bozuldu artık geceleri ağlamaya başladım. sinirlerim bozuldu. 9 a geçtim her şey bozulmaya başladı annem ben ne yapsam bağırıyor. herşeyi sınava bağlıyor. Dışarı çıkıp arkadaş ortamı kuruyorum annem hemen seni sınavlarda görücem diyor. anneme piskoloğa gitmek istediğimi söyledim 1 hafta oldu hala tık yok annem çok bencilce davranıyor artık kendime hakim olamıyorum korkuyorum anneme göre piskolojik sorunlarımda derse gelince başlıyormuş. gerçekten çok üzücü özmü öz annemin bunu demesi küçümsemesi aşırı üzücü. babama gelsek bi iyi bir kötü bi olay olsa oğlunu koruyor ama benim olayım olsa olayı daha da büyütüyor gerçekten ne yapmam gerekiyor bilmiyorum intiharı bile düşündüm. ama yok olmuyor bilmiyorum çaresiz hissediyorum.
Ailemle anlaşamıyorum herşey kötü gidiyor ne yapmalıyım?
Cevapla