Bebeğim yoğunbakımdayken akrabalarımın sözlerine tepki vermekte haksız mıydım, abartıyor muyum?

1 yıl önce doğum yaptım, bebeğim yoğun bakıma alınmıştı ve doktor bebeğin durumu kötü demişti. Odama gelip yeni doğan diğer bebekler ne kadar tosun vs demeye başlayan akrabalarımı tersledim, yanımda neden böyle konuştuklarını, zaten kötü ruh halimin olduğunu söyledim. Konu orada kapanmıştı. 1 yıl sonra tekrar bu konuyu açtılar, o gün çok abartı bir tepki verdiğimi söylediler. Ben de onlara o zaman ne kadar kırıldığımı söyledim. Ardından ağlayarak eve geldim, böyle yaptığım için annem çok kızdı, akrabalardan özür dilemem gerektiğini söylüyor. Bu insanlar ruh hastası mı yoksa ben mi abartıyorum
Bebeğim yoğunbakımdayken akrabalarımın sözlerine tepki vermekte haksız mıydım, abartıyor muyum?
Cevapla