Kaynanam gile doğacak çocuğumu gostermemek istememde haksizmiyim?

Kaynanam gil bize çok eziyet ettiler düğünde takılan altınlarla kaynatamin üzerine arabayi istediler benden mal kaçırmak için yapmayınca da bizi evden çıkardılar karda kışta kıyamette bosandirmaya kalkıştılar bizi hamileymisim ozaman evime gelip dövmeye seni öldürecem diye tehdit edip tranva yasattilar ayırmak için büyü yapacaklardı bana ve gorumcemin ahlakida iyi değil daha neler neler bu gibi sebeblerden dolayı çocuğumu göstermek istemiyorum çünkü bize acimadilarki yavruma acisinlar ahlaklarindan etkileneceği içinde göstermek istemiyorum ama eşim sizinkilerlede oynar bizimkilerlede oynar vb diyor eşimle konuştum ama fayda etmedi nasıl ikna ederim

Güncellemeler
+1 yıl
Annem gilde kocamla aynı fikirde en son çare zorla gizli götürürse bosanacagimi söyleyecem annem gile diyorum saçma saçma konuşuyorsun diyorlar büyük ihtimal onlardanda destek gormeyecem ama onlara karşıda kararlı olduğunu gosterecegim yoruldum çünkü kavga dövüş artık sessiz sakin bir hayat yasamk istiyorum ailemde sahip çıkmazsa ben napacagim 3 unimi okuyorum kpssye bu yıl girecektim doğumum rastladigi için giremeyecegim şok ve a101de çalıştım ağır geldi çıktım çalışsam desem bebeğim olacak
Güncellemeler
+1 yıl
Aklıma bir şey gelmiyor ne yapmam gerekiyor böyle bir durumda
Kaynanam gile doğacak çocuğumu gostermemek istememde haksizmiyim?
Cevapla