Kaynana ve bebegimi fazla sahiplenmesi?

Selam kizlar. Esimle bebek dusunuyoruz 2 3 ay sonra allah nasip ederse.. ama bazi korkularim var esimin annesi yuzunden.. aslinda cok iyi bir kadin beni cok seviyolar kendi kizlari gibi goruyolar.. kucuk yasta evlenmis ve kendisi kaynanayla yasamis 10 sene kadar bebeklerini birlikte buyutmusler. Simdi ben korkuyorum bendende aynisini beklerse diye.. surekli torundan bahsedip, siz birakin gidin gezin.. ben bakarim zaten size birakmam gibi seyler soyluyo.. bilmiyorum ama icimde korku var. Ayrica lohusalik donemimde kendi annemi yanimda istiyorum. Ya bebegim olunca iyice sahiplenirse ve surekli gelmek cocuga bakmak isterse? Kayinbabam zaten biraz inatci biri iyice kendi cocuklari gibi sahiplenmelerinden korkuyorum. Bunu kirmadan esime nasil dile getirebilirim? Basina gelen var mı bu olay?
Kaynana ve bebegimi fazla sahiplenmesi?
Cevapla