Gayrimeşru bebeğimle karşılarına çıkmalı mıyım?

Evlilik dışı bir bebeğim var aşık olduğum kişiydi. Bebeği kabul etmedi aldır dedi aldırmadım kıyamadım doğurdum. Doğurduğumdan haberi yok. Şimdi bebeğim 4 aylık benim ailemin de haberi yok zorda olsa üstesinden geliyorum. Yüz yüze şehir dışına ailesinin kapısına gitmeli miyim. Bu durumdan haberleri olsun istiyorum kimseden maddi bir destek beklemiyorum. Evlenmek için falanda değil bilsinler istiyorum sadece. Yoksa ben çocuğumun babasını çoktan sildim attım affetmem. Adres bilgilerini buldum karşılarına oğlumla çıkmalı mıyım. Bana yaşattığını yüz yüze anlatmak istiyorum telefonla olacak iş değil. Ne derler ne olur😔 Bebeğimin babasıyla da görüşmüyorum bayadır. Kötü şeyler yaşar mıyım?
Gayrimeşru bebeğimle karşılarına çıkmalı mıyım?
Cevapla