Eşim her adımımı kontrol ediyor, bebeğimle yalnızım ve çok yoruldum ne yapmalıyım?

Arkadaşlar boşan filan demeyin çünkü kız bebeğim var ve kız çocuğu olan biri boşanmamalı bence ben öğretmenim zaten. Şimdi sorun şu eşim doğulu Vanlı ben Sivaslıyım gelenekler farklı ve eşim benden şunu bekliyor yaptığım her adımı ona deyip teyit ettirmemi ama öyle büyümedim insanlık hali bazen unutuyorum çocuğa yemek yediriyorum mesela demin yedirdin ya filan der her şeye karışır ben de sabret sabret artık yoruldum bazen odaya girip sessizce ağlıyorum. Bebek beni zaten yoruyor bebeği sadece ben büyütüyorum ayrıca ailesine bu yorgunlukla koşturup hizmet etmemi ayrıca bazen ona masaj yapmamı bazen dizime uzanıp saçını sevmemi istiyor ama aşırı yorgunum ayrıca bebeğim çok huysuz uyku, yemek, temizlikte koşturuyorum napacağım inanın bilmiyorum bugün en sonunda patladım ben de insanım her şeyi sana mı danışacağım diye

Eşim her adımımı kontrol ediyor, bebeğimle yalnızım ve çok yoruldum ne yapmalıyım?
Cevapla