Eşim evden çalışıyor 9 aylık bebeğimiz var bugün çok huzursuz, ne yapmalıyım?

Hiç sabrim kalmadi başim ağriyor neyse eşim 1 fe molaya girdi bende al cikin dedim hava alsin ekmek almaya falan gittiler geldiler sonra tulumunu cikar dedim daha kahvalti yapamadik oda birşeyler hazirlicakri sanirim o an bana cokmu zor tulumu cikartmak dedi bende sinirlendim firlattim şapkasimi birşeyler hazirlamaya neyse ağlamaya devam etti çocuk girdim sakinleştirdim o sira eşim yumurta falan kirdi birşeyler hazirladi sonra yemeğe otururken küstünmü diye sordu bende niye ters yapiyprsun yoruldum çocuk huzursuz illa çokmu sor diye laf mi sokman laziö dedim zor işte tükenmişim demekki dedim oda bende yoruldum dedi daha yemekte yememiştik falan yapti bende söylendim az neuse kahvalti yağrik ondan sonra kalkti o bana çay getirdi uzandi az molasi bitene kadar sizce alinip sinirlenmem lazimmi yoksa abartılacak bir şey yokmu
Eşim evden çalışıyor 9 aylık bebeğimiz var bugün çok huzursuz, ne yapmalıyım?
Cevapla