7 aylık bebeğim var eşim homeoffice calişiyor bebeğim çok eğliyor artık patlicak duruma geldim?

Evde bebeğe yap yemeğini kahvalti hazirla camaşirlar çocukla oyna onu yap şunu yap bıktım artık cok fazla yoruluyorum bebek vok huysuz bu ara kaldircak kafam kalmadi. Eşim ev işlerinde cok yardım eder aslinda mutfağa temizler yeri gelir yemeği yapar öyle yemek yapar dediysem iki üç bildiği menü var. Evi süpürür mop eder yatağa yapar nevresimleri de takar ama brn birde adetim ama cok duygusal geçiyor daha vok sevgi ilgi bekliyorum ay yoruldunmu hafî kahvaltiyi ben hazirliyim ya da öyle kendiliğinden demesini bekliyorum yani ben demem lazim illa. Ama akşam yemeğini ne yapim diye sordu. Yani daha vok bebekte işleri devir alsa misal yemeğini yedirme oyun oynama akşamlari kizlar cokmu bekliyorum bilmiyorum abartiyormuyum sorun haline getirmem lazimmi?
7 aylık bebeğim var eşim homeoffice calişiyor bebeğim çok eğliyor artık patlicak duruma geldim?
Cevapla