Eşim bebeğim ağlıyor diye al götür diyor ama ikimiz de çalışıyoruz, ne yapmalıyım?

Geceleri bebeğim çok ağlıyor eşim de al götür diğer odaya diyor uyuyamıyormuş ikimizde çalışıyoruz ne yapmalıyım
Eşim bebeğim ağlıyor diye al götür diyor ama ikimiz de çalışıyoruz, ne yapmalıyım?
Cevapla