Bu çocuk benden hoşlanıyor mu yoksa sadece arkadaş gibi mi davranıyor?

Bir çocuk var. Benimle sürekli uğraşıyor, bana bakıyor hatta böyle çok farklı bakıyor (çocukmuşum gibi) benimle konuşmaya çalışıyor, ortada benle ilgili bir şey yokken hemen bana takılıyor, laf atıyor ve ben sinir olunca mutlu oluyor. Bizim ortak arkadaşlarımız bizi sürekli shıplıyor ve aramızda çekim olduğunu ve onun benden hoşlandığını falan söylüyorlar. Bunun okula arkadaşı geldi, arkadaşı bana aşırı samimi davranıyordu, bu da kapıdan bizi izliyormuş, geldi ona omuz atıp geçti. Biz konuşurken de sürekli izliyor. Bazen araya falan giriyor. Bana yanaklarımın ne zaman kızardığını falan söyledi (benim yanaklarım sık kızarıyor da) bana bakarken gözleri parlıyor ve bana lakap taktı, başka arkadaşlarının o lakabı kullanmasına izin vermiyor. Ve benden utanıyor bazen sohbet ederken falan, hatta bazen kekeliyor. Ama kanka da diyor. Arkadaşları varken benle inatlaşıyor, ben de dobrayım sürekli geri cevap veriyorum. Bir de arkadaşları varken o kadar kibar değil fazla ama yazışırken aşırı kibarlığıyor "ne demek" falan yazıyor. Şimdi de sevgili yaptı, toksik bir ilişkisi var, arkadaşları sürekli ona benim olduğum ortamda falan benle ilgili ima yapıyorlar. O da manitam var falan diyor ve sürekli sevgilisinden bahsediyor. Ne yaşıyor bu çocuk, ne yapıyor anlamıyorum lütfen yardım edin.

Güncellemeler
1 ay
aşık bir erkek nasıl davranır..
Bu çocuk benden hoşlanıyor mu yoksa sadece arkadaş gibi mi davranıyor?
Cevapla