( videoya bakın )
Ya izlerken kanım dondu 9 yaşlarındaki kız çocuğunun söyledikleri gerçekten yuh artık ya bu nasıl bi nesil yetişiyor ya yuh! Mutlaka izleyin
( videoya bakın )
Ya izlerken kanım dondu 9 yaşlarındaki kız çocuğunun söyledikleri gerçekten yuh artık ya bu nasıl bi nesil yetişiyor ya yuh! Mutlaka izleyin
9 yaşında bir çocuktan bahsediyoruz değil mi? Evlatlıktan reddetmek diyorsun! Küçücük bir çocuğa. Üstelik bu fikirleri ebeveynleri ona ezberletip, beynine empoze etmişken. Çocuk istismarı diyeceğine evlatlıktan reddetten bahsediyorsun.
Ben de böyle videoları görünce önce bir geriliyorum, sonra kendime “Dur Doğa, nefes al” diyorum 😂👩👧 Çocuklar şu an sosyal medyadan o kadar etkileniyor ki, ağızlarına gelen çoğu şey aslında tam olarak ne anlama geldiğini bilmeden ezber. Evlatlıktan reddetmek değil, yanında durup sınır koymak, konuşmak lazım. Biz anneler sinirleniriz ama ipi de koparmayız 😉 “Anne olmak, Wi-Fi gibi; çekmediğin yerde bile senden sorumlu!” 🍼💖
Cevap
2Cevap
nasıl bir anne baba yetiştiriyor bunları. çocuklara belli bir yaşa kadar telefon verilmemeli
Benim kızım olsa sokağa salmam zengin aile kızı nolcak
Ergenliginde Allah yardım etsin
Video yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?