
Ses çıkmamasından şüphelendiğiniz kızınızı böyle görseniz tepkiniz ne olur?

Ses çıkmamasından şüphelendiğiniz kızınızı böyle görseniz tepkiniz ne olur?
Göremem ya, makyaj kullanan biri değilim.
Hep gülerim sen normal halinle zaten güzelsin bebeğim ne gerek vardı derim.
Oturup bana da yap derim.
Yeter ki mutlu olsun ve sonra zararlı olduğunu söylerim.
Sağlıklı yüz boyaları alırım onlarla istediğini yapsın kimyasal ile yüzüne bişi yapmasın.
Bu benim kızım olabilir anasını izleyerek neyi nereye süreceğini güzel öğrenmiş 😀..
Fotoğraf çekeriz anısı kalsın diye sonra bir güzel bıcı bıcı yaparım dalinle fazlına geçebiliriz 😀
Anası güzel yapar tabi 😂
Cevap
8Cevap
canım kızım ne yapmışsın kendine zararlı o boyalar gel yüzünü temizleyelim derim. :D
Gülerim ne yapacağım :D
şok olurdum ve ona yapmamasını söylerdim konuşurdum sonra yüzünü temizlerdim
Bence tatlı ya tipe baksana 😇
Banyoya sokarım güzelce yıkarım sonra sinirimi babasından çıkartırım çünkü anneler evlatlarına kıyamazlar
Babanın suçu ne 😂
Vardır bir suçu yoksa bile buluruz😄
Ben de aynısını kendi yüzüme yapıp kızımı makyajdan soğuturum asdjdk
Mantıklı 😇
Benimki duvarları boyuyor kendini değil🤦♀️anası kendini boyamadığı için😅
Cim cime güzel olmuşsun derim çocugun zevkini kursagında bırakıp üzmem 😁
Ay gülerim gider video çekerim
Tatlı ama bence ya 😇
Kese zamanı ! Alır bolca yıkarım 😂
Eyvah eyvah 😂
Sürmeden önce düşünecekti 😂aynı benim kız 🤔acaba shoplamışlar mı 😨
döverim ki
ve böyle çıkmasına imkan yok asla.
Hahaha yazık be çok tatlı değil mi
Sen sabah çocuk istemiyor muydun 😂
Olur böyle küçük kaçamaklar 😇
Yazık adama beeee
O ayrı bir durum zevkli olabilir senin yaptığın 😂
Şanslı olur bence de 😇
Olmamış derim devam ederiz 😂😂
Güzelce yaparsın dimi 😇
İlk gözüm ruja gider acaba hangisini kullandı diye 😂😂😂
Çok mu kıymetli 😂
Kızım kadar değil ama işte 😂😂
güler sonra yıkamaya götürürüm
Üzülürüm... ona bu şekilde örnek olduğum için
Ben gülerdim ya
Mavi farım yok göremem 😅
😳😳😳😳bu tepki
cocuk daha ama 18 olsa yapmaz
sen kac yasindasin
evlatlıktan red ederim
Bana çekmiş derim😄
Süslüsün galiba 😂
Süslü değilim yaramazım😄
Yaramazlık güzeldir 😇
Amazon yerlisi olmuş derim 😂
Olmamış gel daha güzel yapalım der beraber takılırız
Yakisir deriz
Aferin sana...
Gülerdim sadece😅
Şaşırır
Gülerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?