Çocuğum olmuyor diye birileri ile tanışmaya çekiniyorum, doğru mu yapıyorum?

Evlenmedim ilişkim de olmadı ergenlik zamanımda farkedilen durumdan ötürü ebeveynlerim tarafından kadın doğuma giderek öğrendim imkansız değilmiş ama doğal olmazmış bu durum yüzünden kabul edilmemiştim şu an ise korkuyorum 27 yaşındayım zaten geç kaldım bide bu var
Çocuğum olmuyor diye birileri ile tanışmaya çekiniyorum, doğru mu yapıyorum?
Cevapla