Çok tipsizim çocuk yapmak istemiyorum haklı değil miyim?

Önemli olan zenginlik tabii ama o da bizde yok en fazla memur olurum ki o da kötü karın tokluğundan hallice yani bu arada parayla zorla güzellik olmaz benim tipim bülent ersoy gibi ona benzetiyorlar dışarda insanlar bülent milyonlarla oynuyor güzelleşti mi nooo? Bir de geçen Almanya’da yaşayan zenci bir kızı dinliyorum kız diyor ki çocuk yapsam zenci olacak benim gibi sürekli dalga geçecekler dışlayacaklar filan diyor benimki de o hesap kimse böyle yaşamayı hak etmiyor ikinci sınıf olarak yani…

Çok tipsizim çocuk yapmak istemiyorum haklı değil miyim?
Cevapla