Çocuğum olmuyor diye insanları reddediyorum. Doğru bir hareket mi bu?

Bu konu yüzünden terk edildiğim için artık kimseyle tanışmıyorum zaten yaşım 27 insanlar da bana diyor ki kimseyle tanışma kimsenin başını yakma işin zor falan filan haklılar yani neyime zaten
Çocuğum olmuyor diye insanları reddediyorum. Doğru bir hareket mi bu?
Cevapla