Biz ablalar veya abiler olarak kardeşlerimizden anne babası gibi sorumlu olmamız doğru mu?

Bu anne ve babanın görevi değil mi? Ben ev işlerini yapıyorum temizlik bulaşık çamaşır ütü yapıyorum zaten ama sabahları lise 4 e giden erkek kardeşimi uyandırıp kahvaltı hazırlamamı istiyorlar. Sonuçta o kadar küçük değil. Geçen yılda üniversiteye giden kardeşime ders çalıştırmamı söylediler bende zamanımın olmadığını kpss ye çok çalıştığımı zamanımın çok olmadığını her gün 1-2 saat ona ders çalıştıramam dedim yardımcı olurum sadece dedim beni resmen hainlikle şerefsizlikle işe yaramazlıkla suçladılar. Bu yıl yine kpss ye çalışıyorum 8 saat olmazsa gidip cv bırakıp bir yerde iş bulmam lazım bize neden anne baba görevi yükleniyor?

Biz ablalar veya abiler olarak kardeşlerimizden anne babası gibi sorumlu olmamız doğru mu?
Cevapla