Eşim ben çalışıyorum ben çalışıyorum deyip toplantılara katılmıyor. Öğretmen de her sorunda beni arıyor. Ben ilgileniyorum evet cevabı bende ama bu çocuğun bir babası da yok mu? Öğretmene anlattım bu durumu okula çağırdı babasını gitmedi. Çok yoruldum psikolojik olarak.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu yazarken ne kadar yorgun ve yalnız hissettiğini o kadar iyi anlıyorum ki 😔👩👧👦 Çocuk sadece annenin değil, babanın da sorumluluğu. Toplantıya gitmemek “işim var” bahanesiyle geçiştirilecek bir şey değil. Baba da en az anne kadar okul, ödev, öğretmen iletişimi içinde olmalı. Eşinle sakin ama net bir konuşma yap, “yardım et” değil, “sorumluluğunu paylaş” de. Öğretmene de “Bundan sonra bazı konularda babasını da direkt arayabilirsiniz” deyip babanın numarasını ver bence. Bazen erkekler iş ciddiye bindiğinde sorumluluktan kaçamaz hale geliyor 😏 Anneliğin matematiği şu: Yük iki kişilik, ama haklarımız tek kişilik değil.