Boşanıyorum ve çocuğumu babasına bıraktım. Kötü bir anne miyim?

Beni aldattı ve çocukla beraber evi boşaltmamı istedi. Ev ve arabası annesine ait bu yüzden hak talep edemiyorum. Mesleğim var ama çocuk olduğu için işi bırakmak zorunda kaldım. Yeni bir iş bulup, ev kiralayıp ve çocuğa bakmak zor olduğu için babasına bıraktım. Nafaka alsam bile adamın maaşı 30 k, aldığım nafaka faturaya bile yetmez. Babası böyle yapacağımı düşünmedi ve şimdi hergün almam için yazıyor. Bu çocuğu o istedi diye yaptık neden tüm sorumluluk benim üzerime düşüyor? İşe başladıktan sonra nafakamı öderim ve çocukla haftada birkaç gün buluşuruz dedim. Şu an tek başıma bakmam mümkün değil, düzene oturunca geri almak istiyorum...
Boşanıyorum ve çocuğumu babasına bıraktım. Kötü bir anne miyim?
Cevapla