Sizce ben çocuğumu yetiştiremedim mi kötü bir anne miyim?

13 yaşında ve yani hiç dövmedim bugüne kadar şımartmadımda elimden geleni yaptım aç kaldım yedirdim sevdim ilgilendim sağlığında 1 saniye bile ayrılmadım yanından. Dün bana nefret ediyorum senden hayatımı mahvettiniz dedi. Gizlice sigara içiyor defalarca kez kavga etmeme rağmen. Okuldan şikayetler geliyor derslere katılmıyor kızlara tokat atıyormuş tartışıp, erkeklerle sosyalleşmiyormuş. Hiç girişken değil içine kapanık odasına giriyor çıkmıyor yemek yemiyor bir şey yapmıyor. Bilgisayarından oyun oynuyor videolar izliyor. Çok kez kötü anlarınıds yakaladım ergen dedim ve görmezden geldim. Ne yapacağımı bilmiyorum baskıda kurmuyorum asla sinirlide değilim hani basında iki saatte konusmuyorum. Ne istersen onu yapabilirsin arkandayım ama sınırlarını aşma uyusturucu sigara kavga gibi şeyler diğerleri normal zaten olur arada istemesende diyorum ertesi gün sigara paketiyle eve geliyor. Sürekli ağlıyorum benden nefret ettiğini söyleyince kendimi yedim bitirdim naptım ben diye. Kimsesi yok arkadaşı yok herkesle tek iletişimi tartışma kavga. Tek yaptığı film izlemek oyun oynamak ne yapacağım?
Sizce ben çocuğumu yetiştiremedim mi kötü bir anne miyim?
Cevapla