Çocuklarımı babaya bırakırsam kötü bir anne mi olmuş olurum?

Aklınıza gelebilecek her türlü kötü olayı yaşadığım bi evliliğin içerisindeyim. Ona rağmen ben sırf çocuklarım biraz daha büyüsün (5-2 yaşındalar) diye boşanmak istemezken, karşı taraf kesinlikle boşanmak istiyor. Ailem destek değil, babam çalışmıyor. Annem ağır rahatsız. Çocuklara bakabilecek kimse yok, ve boşanma esnasında karşı taraftan alabileceğim bi mal varlığı da yok. Kendisi kötü bir eş olsada iyi bir babaydı her zaman. Boşanma da velayeti karşı tarafa verip, bi işe girsem. Durumumu toparlayıp birikim yaptıktan sonra çocuklarımı yanıma alsam? Kötü bir anne mi olmuş olurum? Çocuklarımı bırakmak istemiyorum kesinlikle, ki bırakırsam yaşayacağım psikolijide berbat ama başka çıkış yolum yok gibi. Çocuklar bendeyken çalışamam. Alacağım nafaka kiraya ve giderlere yetmez. Lütfen bana bir akıl verin 🙏🏻

Çocuklarımı babaya bırakırsam kötü bir anne mi olmuş olurum?
Cevapla