3. Sınıf kızımın öğretmeninin bana verdiği cevap sizce doğru bir davranışmı?

Arkadaşlar kızım 3. Sınıfa gidiyor. Ve bugün çıkış saatinde onu almaya gittiğimde okulun önünde bulamadım bende öğretmenini gördüm ve ona sormak istedim yanına gittim hocam kızımı bulamıyorum gördünüz mü dedim öğretmen bana döndü dediki kızın bugün hiç ders dinlemedi. Ben o anda kızımı arıyorum bulamamışım telaşlıyım bir anne olarak ama kendisi 30 yıllık bir eğitimci olarak bana bu yanıtı verdi ve kızıma eve gelince sordum ve kızım anne vallahi ben dersi dinledim hiç konuşmadım dedi ve ağladı dolayısıyla. Sizce doğru bir hareket mi öğretmenin yaptığı?

3. Sınıf kızımın öğretmeninin bana verdiği cevap sizce doğru bir davranışmı?
Cevapla