Kızım her zaman okuldan nefret etti ve sürekli okumayacağını dile getirdi, okulda zorbalığa uğradığını, dışlandığını ve öğretmenlerin ona kötü davrandığını söylüyordu ben her zaman eti senin kemiği benim düşüncesinde oldum bu yüzden kızımın okuldaki olaylarına asla müdahale etmedim belli bir yerden sonra kızım sorunlu bir ergen olmaya başladı asla söz dinlemiyor sürekli yalan söyleyip kendi kafasına göre hareket ediyordu kötü bir arkadaş ortamı vardı her şeyden şikayet edip sürekli mutsuzdu en sonunda bana” okul beni kötü etkiliyor eğer açık liseye geçmeme izin vermezsen ben zaten okula gitmem sen ne yaparsan yap ben asla okumam” dedi ben de mecburen açık liseye geçmesine izin verdim kızım açık liseye geçtikten sonra tüm sorunlu davranışları ortadan kalktı ve arkadaş çevresini düzeltti hatta ömründe defter kitap açmayan çocuk ders çalışmaya başladı ama yine de mesela birisi kızım hakkında soru sorduğunda “evde oturuyor” demek beni rahatsız ediyor sonuçta onun yaşındaki birisinin okula gitmesi ve bir vizyon sahibi olması gerekiyor bazen kızıma bu konudan dolayı kızıyorum “sen bu hayatta ne işe yarıyorsun ileride ne yapmayı düşünüyorsun” diyorum o da bana” ben halimden çok memnunum konuyu kapatalım yoksa kavga edeceğiz anne” diyor sizce kızımın açık liseye geçmesine izin vermekle hata mı yaptım yoksa kızım için doğru olanı mı yaptım?
Güncellemeler
3 ay
,,,,,,,
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer