Sizce kızıma haksızlık mı ettim, kızım mı haklı yoksa ben mi?

Benim kızım ortaokuldan mezun oldu okumak istemiyor notları çok kotu lgs ye girmedi, yetenek sınavına girdi onuda kaybetti çıraklik eğitime gidip kuaför olmak istiyo ama ben çıraklığa gitmesini istemiyorum adam gibi üniversite okusun bir kalitesi olsun istiyorum , bende bunu kuaför arkadaşımın yanına cirak verdim arkadasim da çırak almış yanına dedi ki bana ben zaten eleman aldım ihtiyacim yok bende dedim gelsin yanına işte para vermesen de olur kızıma da bunu söylemedim kızım ne kadar para Alicam falan diyince konuyu gecistirdim kızım çok sevdindi ilk sonra işte iken sormuş işte para haftalık mı yoksa gunluk olarak mı vereceksiniz falan arkadaşım da haftalık falan yok ben annene söyledim eleman alamayacağımi para vermesen de olur dedi kabul etti demiş kizim eve aglayarak geldi niye böyle yaptin heves etmistim falan dedi ağlamaya başladı bende o ağlarken güldüm ve ona ilk gunden para sorduğu için kızdım ve ona onu asla mutlu edemedigimi onun için çabalasam da bir türlü begenmedigini haksız olduğunu söyledim saatlerce odasinda ağladı sizce kim hakli
Güncellemeler
11 ay
Güncel
Güncellemeler
11 ay
Gncll
Sizce kızıma haksızlık mı ettim, kızım mı haklı yoksa ben mi?
Cevapla