Sınıfdaki arkadaşım, sınıftaki iki kız için beni uyardı uzak dur dedi. sizin düşünceniz nedir?

geçen dönem onlara ders çalıştırmıştım. onların sorularını cevaplıyordum. öyle samimi olduk. ara ara kafeye gittik. ama arkadaşım iki kız için beni uyardı

bu kız açık mini elbise ya da mini bir etek giyiyor. altına siyah ince çorap giyiyor. Geçen sene club dj ile takipleşmişti. sonra dönem başında bir motorcu ile 2 hafta derslere beraber girip çıktılar.3. hafta hiç konuşmadılar. biz sevgilisi sanmıştık. arkadaşım niye böyle giyindiği açık yani. erkekleri davet eder gibi dedi

en yakın arkadaşı da tesettürlü yüzüne çok fazla makyaj yapıyor ay gibi parlıyor. ruj sürerken dudak yapısını değiştiriyor. club, bistro ve üni etkinliklerinde erkeklerle tanışıyor. Yurtdışına 4 erkek 2 kız erkeklerin arabalarıyla gittiler ve 4 gün kaldılar. geçen dönemde üst sınıftan sevgilisi olan kaslı birine yazdı. çocuk kıza sevgilim var dedi ve mesafeli durdu. kızın yanında sevgilisi ile mesajlaştığını söyledi. kız yine de her fırsatta çocuğun yanına gidiyor. bariz şekilde bildiğiniz yürüyor. Sanki hırslanmış gibi. yaptığı çok yanlış bana göre. zaten yürümemesi gerekiyor. ama kız ısrarla yürüyor. bir de bu kızın lüks araç ve kaslı erkeklere ilgisi var.

siz ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
düşüncelerinizi mesaj yoluylada anlatabilrsiniz. mesajlajma açık.
Sınıfdaki arkadaşım, sınıftaki iki kız için beni uyardı uzak dur dedi. sizin düşünceniz nedir?
Cevapla