Çocuk bakma , eğitme konusunda çok yetersiz bir kadınım. Kendi çocuğum olursa bu değişir mi?

Benim annem acımasız eleştirici ve sefkatsiz biridir. Bende annelik konusunda pek meraklı degilim. Cocuklardan filan sıkılıyorum çok hevesli değilim. Baya da gamsız bir tipim. Ama yine de bi çocuğum olsun istiyorum. Yok olmak istemiyirum. Sizce bu durum kendi cocugum oldugunda da devam eder mi?

Çocuk bakma , eğitme konusunda çok yetersiz bir kadınım. Kendi çocuğum olursa bu değişir mi?
Cevapla