Bir çocuğa temel i̇htiyaçlarını sağlayamayacaksam anne olmak i̇stememek kötü mü?

Biraz gerçeklerden bahsedelim. Annelik güzel, kutsal. Fakat 4 yıllık evli olmama rağmen çocuk düşünemiyorum. Çok yoksulluk çektim küçükken. O yüzden bir çocuğun temel ihtiyaçlarını sıkıntısız karşılayamayacaksam anne olmak istemiyorum. Kiradayım ve eşim neredeyse asgari ücret alıyor. Ben çalışmayınca kira ve faturalar ödenince geriye para kalmıyor, kartın borcu arttıkça artıyor. E ben böyle bir durumda neden anne olayım? Doğursam çalışamadığım dönemde kimse kiramı ödemeyecek, kayınvalidem en fazla beraber yaşayalım der onu da ben kabul etmem (maddi durumları çok iyi değil) bir çocuk için kendimi neden kayınvalideyle yaşamak zorunda bırakayım? İşten gelince yorgunluktan kendi işimi zor yapıp uyuyorum, bir de kayınvalide kayınbabayla uğraşıp çocuk bakamam. Bu beni kötü, düşüncesiz biri yapar mı? Toplumda hep evlilik süresi uzadıkça çocuk olması gerekiyormuş gibi bir izlenim var. Çocuk istemeyene neredeyse "Neden evlendin o zaman?" diyecek olanlar var. Ben sizin görüşünüzü merak ediyorum.

Bir çocuğa temel i̇htiyaçlarını sağlayamayacaksam anne olmak i̇stememek kötü mü?
Bir çocuğa temel i̇htiyaçlarını sağlayamayacaksam anne olmak i̇stememek kötü mü?
Cevapla