Biraz gerçeklerden bahsedelim. Annelik güzel, kutsal. Fakat 4 yıllık evli olmama rağmen çocuk düşünemiyorum. Çok yoksulluk çektim küçükken. O yüzden bir çocuğun temel ihtiyaçlarını sıkıntısız karşılayamayacaksam anne olmak istemiyorum. Kiradayım ve eşim neredeyse asgari ücret alıyor. Ben çalışmayınca kira ve faturalar ödenince geriye para kalmıyor, kartın borcu arttıkça artıyor. E ben böyle bir durumda neden anne olayım? Doğursam çalışamadığım dönemde kimse kiramı ödemeyecek, kayınvalidem en fazla beraber yaşayalım der onu da ben kabul etmem (maddi durumları çok iyi değil) bir çocuk için kendimi neden kayınvalideyle yaşamak zorunda bırakayım? İşten gelince yorgunluktan kendi işimi zor yapıp uyuyorum, bir de kayınvalide kayınbabayla uğraşıp çocuk bakamam. Bu beni kötü, düşüncesiz biri yapar mı? Toplumda hep evlilik süresi uzadıkça çocuk olması gerekiyormuş gibi bir izlenim var. Çocuk istemeyene neredeyse "Neden evlendin o zaman?" diyecek olanlar var. Ben sizin görüşünüzü merak ediyorum.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer