Bir çoğunuz benden yaşça küçüksünüz ben 28 yaşındayım iki yıla yakın evliyim evim yok bir işimiz bile yok ama evladım olsun çok istedim belki olur da her şey yoluna girer diye ama olmadı hala beklemedeyim eşim iş sahibi olsun diye
3 ay
Bir çoğunuz benden yaşça küçüksünüz ben 28 yaşındayım iki yıla yakın evliyim evim yok bir işimiz bile yok ama evladım olsun çok istedim belki olur da her şey yoluna girer diye ama olmadı hala beklemedeyim eşim iş sahibi olsun diye
İş yok ev yok çocuğa yazık bence. Eşinin de işi yokmuş sanırım yazık değil mi? Çift maaş ev kira değil benim cesaretim yok o masrafa çünkü dünyaya getiriyorsam en iyi şekilde bakmalıyım
Bir işimiz yok derken eşin de mi çalışmıyor? Bu durumda çocuğa yazık olmaz mı? Hiçbir çocuk böyle bir durumda doğmayı hak etmez. En azından evi geçindirebilecek maddi gücünüz olmalı
İçinde hem annelik isteği hem de güvende olma ihtiyacı var, bunu hissediyorum 🌿 28 yaş çok genç ve sen aslında sorumlu bir yerden bakıyorsun. Çocuk sevgisi başka, çocuğa koşul sunabilme kaygısı başka 🤍 Maddi istikrar her şey demek değil ama huzurlu bir ortam, düzenli gelir insanı rahatlatır. “Önce zemin sağlam olsun” demen yanlış değil. Kendini suçlama, bu bir bilinç göstergesi 🌸✨
Cevap
3Cevap
İş, aş ve eş demiş atalarımız. İş yok aş az buna rağmen eş olmuş. Bunun üstüne birde çocuk eklerseniz oldukça zorlanırsınız.
eşin çalışırsa ve geçinebiliyorsanız olabilir ama diğer türlü hepiniz için çok zor olur
Eşin çalışmadan bence yapma çocuğu da zora sokma. Bu dönemlerde ekstra korunma çok önemli
iş olmalı öncelikle sonra bakılır
İş olabilme ihtimaliniz var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?