Şimdiki zamanda çocuk yetiştirme anlayışı artık eskisi kadar kolay değil... Bebeklikten tut, kreş, eğitim, kısacası hayatına dair tüm eksikleri gözlemlemek ve karşılamak zorundasın... Tıpkı bir ağaca su vermek gibi para harcıyorsun artık çocuğa...
Daha dün A101 'de küçük çocuğuna söz geçiremeyen bir genç kadın, kasada ödeme yaparken illallah ederek "valla çocuk yapmayın ya! 10 kere düşünün!.." dedi. Haksız da sayılmaz, çünkü yukarıda belirttiğim gibi zaman artık eski zaman değil...
Hiç doğru değil. Hele şu an... Her şey çok pahalı ve her çocuk iyi bir yaşamı hak eder. Hele şu an millet bez, bebek maması bile alamıyor. Çocuğun sağlıklı büyümesi için para şart
Ben de doğru bulmuyorum. Karşılamayamama ihtimallerine olmasına rağmen çok fazla çocuk yapan bir sürü insan var. Hiç bilinçli bir durum gibi gelmiyor bana.
belirlediğiniz sınır agöre değiir. kiminin milyonları var hala derki olmaz fazlası lazım kiminin bir evi vardır derki en azından evim var çocuk yapayım. kimiside doğsun bi şekild ebüyür der
bende doğru bulmuyorum sonra o evdeki maddi sıkıntı geliriminden çocukta etkileniyor oldukça saçma bir durum yeteri kadar paran yoksa birikmişin yoksa bu çocuğu şimdilik yapma git kedi köpek al valla