Evlilik dışı hamile kaldım bir ay sonra doğum yapcm kimsem yok çok üzülüyorum çok ağlıyorum bu duruma doğumu tek başıma yapcm?

Ben napcm ne etcem böyle bilmiorum?
Evlilik dışı hamile kaldım bir ay sonra doğum yapcm kimsem yok çok üzülüyorum çok ağlıyorum bu duruma doğumu tek başıma yapcm?
Cevapla