30 yaşındayım ilk defa çocuk istedim 2 aylık düşük oldu evlat acısı hasreti çekiyorum ben mi abartıyorum?

Sürekli aklımda, gözlerim doluyor. Hiç böyle biri değildim çocuklu arkadaşlarımın fotoğraflarını görünce özellikle hasret çekiyorum.
Çevrem çok doğal karşılayıp bunun olabileceğini yeniden yapabileceğimi söylüyor ama bebeğim öldü karnımda haberim bile olmadan... Engel olamamak çok kötü
30 yaşındayım ilk defa çocuk istedim 2 aylık düşük oldu evlat acısı hasreti çekiyorum ben mi abartıyorum?
Cevapla