Kızlar, Kızlar ben pkosluyum ve 4 yıllık evliyim geçen yıl tedavisiz hamile kaldım 5.5 aylık erken doğumla bebeğimi kaybettim?

Bir yıl hiç korunmadım ama hamile kalamadım ve ona rağmen hiç bıkmadan sürekli test yaptım ve hep negatif çıktı bugün sabah yaptım çok çok az silik çizgi belirdi acaba hamile miyim birde unutmadan adetimden 3 4 gün önce lekelenmem oldu ve geçti bugün adetin ikinci günü testi de bugün yaptım
Güncellemeler
+1 yıl
Kkkj
Kızlar, Kızlar ben pkosluyum ve 4 yıllık evliyim geçen yıl tedavisiz hamile kaldım 5.5 aylık erken doğumla bebeğimi kaybettim?
Cevapla