Yakınlarım ya hamile ya yeni doğurmuş. Ben ise anne olma hayaliyle yaşıyorum... aslında bu kadar üzülmüyordum zamanı gelince olur diyordum, zaten korunmayı bırakalı da 3 ay filan oldu daha.
Ben bu kadar istekliyken etrafımdaki herkesin hamile olup yanımda konuşmaları üzüntümü çoğaltıyor : "benim canım şundan çekiyor, karnım gittikçe büyüyor, hamilelik şöyle böyle..."
Kalabalık aileyiz, yemek yediğimizde filan :"ben eğilemiyorum makineyi sen yerleştir, ben yoruldum şu işi sen yap, ayy kral girdi " gibi konuştukları zaman çileden çıkıyorum.
Hele ki durup durup "Ahh Uhhh" demeleri!!!
Hamile olamıyorum ve etradimdakilerin çilesin çekiyorum.
Off ben çok kötü birimiyim onlar hamile bırak iş yapmasınlar 2 canlılar 😔 ama ben eşşek başımıyım.
Ha birde onun bunun: "çocuk neden yapmiuorsun" soruları var...
Ben bu kadar istekliyken etrafımdaki herkesin hamile olup yanımda konuşmaları üzüntümü çoğaltıyor : "benim canım şundan çekiyor, karnım gittikçe büyüyor, hamilelik şöyle böyle..."
Kalabalık aileyiz, yemek yediğimizde filan :"ben eğilemiyorum makineyi sen yerleştir, ben yoruldum şu işi sen yap, ayy kral girdi " gibi konuştukları zaman çileden çıkıyorum.
Hele ki durup durup "Ahh Uhhh" demeleri!!!
Hamile olamıyorum ve etradimdakilerin çilesin çekiyorum.
Off ben çok kötü birimiyim onlar hamile bırak iş yapmasınlar 2 canlılar 😔 ama ben eşşek başımıyım.
Ha birde onun bunun: "çocuk neden yapmiuorsun" soruları var...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer