Etrafımdaki herkes gebe, bir ben gebe olamadım, çok üzülüyorum. Tavsiyede bulunur musunuz?

Yakınlarım ya hamile ya yeni doğurmuş. Ben ise anne olma hayaliyle yaşıyorum... aslında bu kadar üzülmüyordum zamanı gelince olur diyordum, zaten korunmayı bırakalı da 3 ay filan oldu daha.
Ben bu kadar istekliyken etrafımdaki herkesin hamile olup yanımda konuşmaları üzüntümü çoğaltıyor : "benim canım şundan çekiyor, karnım gittikçe büyüyor, hamilelik şöyle böyle..."
Kalabalık aileyiz, yemek yediğimizde filan :"ben eğilemiyorum makineyi sen yerleştir, ben yoruldum şu işi sen yap, ayy kral girdi " gibi konuştukları zaman çileden çıkıyorum.
Hele ki durup durup "Ahh Uhhh" demeleri!!!

Hamile olamıyorum ve etradimdakilerin çilesin çekiyorum.

Off ben çok kötü birimiyim onlar hamile bırak iş yapmasınlar 2 canlılar 😔 ama ben eşşek başımıyım.

Ha birde onun bunun: "çocuk neden yapmiuorsun" soruları var...
Etrafımdaki herkes gebe, bir ben gebe olamadım, çok üzülüyorum. Tavsiyede bulunur musunuz?
Cevapla