AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
Ee bu şeytanın vucut bulmuş hali.
Ben cocuklugumda hatirliyorum 5 6 aylik gebe kadinlar inek sagar, yemek memek bir suru islerle ugrasirlardi
Ya ben biseyde yapmadım ki. Ve işlerini bile doğru düzgünce yapmadım. Ağır kaldırmadim. Hatta uyku esnasında düşük yaptım. Doktor da senin vitaminlerin ve bağışıkligin düşük bebek tutunamamis falan dedi. Eşimde hiçbir şey yemiyor tabi böyle olur vs dedi orada bana kizarak
Bilemiyorum ne desem. Kocan sonucta deger vermiş karakterini sana uygun görmüşsün de evlenmişsin
İyide kendin öldürmedin ki düşmüş takdir eden Allah
Allah istemedikten sonra istersen hiç hareket etme Alkah düşük isterse düşer
Orada mısın heeeyy cevap vermiyorsun
Heeeyy
Aynen öyle yani bende istemezdim böyle olmasını ve psikolojik olarak ben daha çok etkilendim sonuçta bedenimden bir parça gitti. O an ki agriyi sızıyı demiyorum bile ama benim üstüme daha çok geliniyor..
Yazar mısın bana
Evet
Ne yaptığına bağlı eğer senin ihmalsizligin sonucu gerçekleşmis ise haklı
Kendini suçlaman gereken bir durum yok. Olacağı varsa olur.
Ne kadar anlayışsız biri sanki sadece kendi çocuğuymuş gibi
Ne kadar anlayışsız bir eşiniz varmış. Çok biliyorsa kendi doğursun o zaman.
yüzünü görmediğin bebeğin mi üzüntüsünü yaşıyorsun Allah aşkına yapma
Haksız üzülmesini anlarım fakat olan olmuş bir kere sende üzülüyorsun seni üzmeye hakkı yok
Belki de düşük yapmasaydın bebeğin sağlıksız doğacaktı ya da doğduktan sonra ölecekti. Neden kendini suçluyorsun? Allah'ın bir bildiği var ki o bebeğin doğmasına mani oldu. Kendi üzme lütfen.
Oha ya sen çocuğunu kaybetmişsin birde seni mi suçluyor ne kadar ş... birisi ya
Lan adama bak. Destek olacağı yerde köstek oluyor ya. Tek onun çocuğu sanki
Bu kadarı olamaz haksız tabiki kabaca kelimler sarf etmek istemiyorum
amma abartmış evlisiniz zaten başka yaparsınız sana bir şey olmasın da. hem sen de bir daha ki hamilelikte elini hiçbir şeye sürmezsin prensesler gibi yat evde.
O çocuğu düşürmek için çaba sarf etmediysen bu cümleleri kuramaz.
Alakası yok tarlada ağır iş çalışan hamile kadınlar gördüm hiçbir şey olmuyor
böyle söylenecekse boşan derim
ne kadar bencilce ve cahilce bir yaklaşım
Çok anlayışsız böyle olmasını isteseydin çocuğu baştan yapmazdın bu yüzden haksız
İlk bebeklerde düşük oranı yüksek senle alakası çok olamaz
Haksız üzüntüye vermek kazom bile demiyorum sana destek olmalı
Yo aldanma nu söyleme. Bir daha yapın çocuk sonra hwr işi de ona yaptırt
Rabbimin yanında çoktur yoktan var edendir O Belki hayırlisı buydu imtihaniniz oldu önemli olan sizlerin suanki dönemde destek olmanız Allah'a Yakin olmanız saglıkla Kucağınız Almanızi isteyin Rabbimde çoktur yeterki dua edin isteyin 😊
Aptl bir kocan var işte, ona söyle düşük ardından yeniden hemen hamile kalınır. Kessin sesini seni üzmesin
Terapiste gidin benim ablamda aynısını yaşadı
Ondan 1 yıl sonra bir kızı oldu
Çocuğu alan verende allah dua edin
Hamile kadınların özellikle çok sık hareket etmesi önerilmez. Bu noktada kendini çok boşlamışsın. Bir can daha taşıdığını keşke unutmasaydın. Ama olan olmuş artık. Ağır bir travma elbet.
İyi de ben hareket ettim de sanki ne yaptım. Günlük hareketler ve dikkatli de olmaya çalıştım. Ayrıca uyku esnasinda gece düşük yaptım
Madem ağir kaldirmişsin söyle böyle diye suçluyor gelip yardim edememiş mi aw
Bosanma sebebi agır kaldırmasan da cenesinden düşerdi cocuk bence sana destek olması lazımken mutlu musun falan diyormuş keske annesi düşürseymiş kocanı.
ilk çocuk denemesinde bu tip şeyler normal boşa üzülmeyin bir sonraki denemede başarı olur
Çokmu yordunuz kendinizi. Ayakta kalmak yorgunluk aşırı stres sebep olabilir. Eşiniz ne olırsa olsun yanınızda durmalı. Öyle bir durumda sizi suclayınca gidene geri mi geliyor
ya aldırmaaa.. yenisi olur sg git de tohumuna para veriyorsunuz sanki öff
Sana daha fazla değer veren birini bulmalısın bunu hak ediyorsun ölmeliyim falan da diye düşünme gerçekten seni sevseydi olsun canım karıcım derdi sana sımsıkı sarılırdı lütfen kendine değer ver
Hamilelik bir hastalık değildir. İnsanlar gayet normal hayatlarına devam ederler. Bunu bir işaret olarak gör yaptığın seçimin doğru yanlış olup olmadığına karar ver
Erkek adam olsaydı da senin ağır kaldırmana, ev işi yapmana engel olsaydı! 🤬
Benim yengem de bebeğini düşürmüştü abim de aynı şekil ona baskı yapıyordu ama zamanla geçti yani aslında normal
Sinirini falan çıkarıyor ama geçer bu günler
Kısaca üzülme
Bence boşanmaların biliyorum kolay bisey degil ama böyle bu şekilde seni manipule etmeye seni suçlayan birinden tekrar çocuğun olsa onun içinde iyi olmaz gibi tabi bilememde yani
Ya bu kadar kasmayın iyi ki sana bi şey olmamış yine çocuk yaparsınız gençsiniz
Öküz herif kalkıp yapsaydı da sen yapmasaydın o zaman. Sanki bile isteye yaptın hem bir halta yaramazlar hemde da. galak da. galak konusurlar
Hasta mi ya bu heriff bebek tutunmamis rahimde et parcasi o daha konusmak icin konusmasin evi toplasaydin ozaman de onaa
Boşan abla arkandayım sanki bilerek yaptın böyle bi zamanda sana destek olmuyorsa köstek de olmasın
Oyy kıyamam sana
Allahın dediği olur. Hayırlı bir çocuk olmayacaktı belki de
Kocan da baya slakmış afedersin ama
Hamile bir halde seks ne zaman bıraktınız
Son güne veya yanlış şekilde seks yaptıysanız. Olabilir
Allahh korusun senin ne suçun var kaderinde bu varmış olmuş böyle yapacağına yanında olup teselli etmesi gerekir.
Eşin anlayışsızın teki. Üzücü zor bi dönemden geçiyorsun destek olamayacaksa çenesini kapatsın
Kocanı çok mu aradın muameleye bak imtihan demeyip seni mi suçladı gerçekten
Sen de deseydin hamile kadına iş yaptırmasaydın ya kendin yapsaydın ya da yardımcı tutsaydın
Aman tekrar olur be annem de benden önce 4 kere düşük yapmış
ev işine yardım etseymiş o zaman kadın olmadan konuşmak kolay tabi çok geçmiş olsun
Yenisini yap abla çok mu zor saçma sapan düşüncelere gerek yok Allah isteseydi o bebek olurdu zaten.
Eşiniz biraz anlayışsız size destek olması gerekirken yaptığına bak
Her şey Rabbülalemin in imtihanı. Eşin insan olmadığı için söyler öyle şeyler
Böyle davranan biriyle ayrıl tekrar yapılıyor dimi çükümü koptu sanki
Tavra bak
Kısmetten öte köy yok kısmet olsaydı düşmezdi seni suçlaması kötü ve yanlış sen sakin kal
Erkekler hiç bir zaman biz kadınlari anlamicak mbrlar canım daha gençsin sanırım inşallah bitane olur... Allah yardıl
Allah'ım yardımsız olsun
Bu tiplerle evlenmeyin ya
Ne demek haklımı ya senin suçun ne
Erkek olsam senin eşinin …… 🤨
O eş değil, o karaktersiz. Boşan
Neden seni suçluyor peki
Bu durumda eşiniz size destek olmalı.
Hayır haklı değil sussun bence..
Eşinde merhamet yok.