2 ay önce düşük yaptım, eşim beni suçluyor. Haklı mı? 😢

2 ay önce düşük yapıp bebeğimi kaybettim. Daha onun travmasını, üzüntüsünü üzerimden atamamışken eşimin suçlamalarıyla baş başayım resmen. Ağır kaldırdın, surekli ev isi yaptin diye söyleyip senin yüzünden oldu diye suçu bana atıyor. Cocugum yasasaydi Şu an karnın büyümüştü bile. Bi kac ay sonra dogacakti kucagimiza alacaktik. Mutlu musun felan diyor. Ben ister miydim böyle olmasını. Bana sürekli vicdan azabı çektiriyor ve bazen onun sözlerine aldanıp kendime kızıyorum. Keşke ben ölseydim..

2 ay önce düşük yaptım, eşim beni suçluyor. Haklı mı? 😢
Cevapla