2 ay önce düşük yaptım. Eşim beni suçluyor. Ne yapacağım?

2 ay önce düşük yapıp bebeğimi kaybettim. Daha onun travmasını üzerimden atamadım ama eşimin suçlamalarıyla baş başayım resmen. Ağır kaldırdın, poşet taşıdın vs vs sayıp senin yüzünden oldu diye suçu bana atıyor. Aileme boşanmak istediğimi söyledim. Desteklemiyorlar. Gelinlikle çıktın kefenle dönersin kafasındalar. Duygularımla yaşadıklarımın arasında sıkıştım kaldım. Maddi açıdan kimseye bi bağımlılığım yok. Sadece psikolojik olarak bi araftayım sanki
2 ay önce düşük yaptım. Eşim beni suçluyor. Ne yapacağım?
Cevapla