Güncellemeler
+1 yıl
Eşime ve bebeğime bir şey olucak diye korkuyorum piskoleji bozulucak diye korkuyorum
Eşim 5 aylık hamile oğlumuz olucak inşllah karim ailelerimiz ve bana kök döktürüyor yanında oluyorum devamlı işkolikim normalde işle ilgence sen beni düşünmüyorsun çocuğu düşünmüyorsun diyor ilgence sen çocuğumuz geleceği düşünmüyorsun diye ağlıyor her defasında normalde böyle bir kadin değildi anlayış birisi şimdi herkes bağırıyor idare ediyorum ama piskoleji baya bozuldu doktura götürdum hormansal dedi bugün de çiğ balık yemeye çalışırken yakaladım zor aldım elinden pişirdim yedi geceler beni yataktan tekmelemerek atıyor gidince de sen beni terk mi ediyorsun diyor anlatsam bitmez ne yapmam gerekiyor ilk çocuğumuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
hormonsal doktorun dedigi gibi normal. umarim oglunuz saglikli gelir. bu sürecte en iyi yapapileceginiz sey ona elinizden geldigince ilgi verip kücük hediyelerle süpriz yapmak.
Hediyeler alası alıyorum yanında oluyorum hamile olduğun beri yanındayım ise bile gitmiyorum piknikler tatile götürüyorum ama mutlu olmuyor melek gibi karım vardı inaninko
birkac aya düzelir merak etme. bence psikologa götürmeyide deneye bilirsin
Götürmek istedim kabul etmedi zorlamaya korkuyorum açıkçası açıkçası karımdan korkmaya başladım
birkac ay ver. hamilelikten sonra depresyona girebilir dikkat et derim
Gerçekten mi oda mi var ben kesin bittim
oda var. ondan simdiden psikolog engelleyebilir ondan dedim
Hamilelik onu rahatlat yaninda ol
Degisken ruh halleri olabilir
Kardeşim inan ki yanında oluyorum elinden gelen yapıyorum devamlı ağlıyor küsuyor bağırıyor susunca kızıyor susmayinca kızıyor ben çocuğa kendisine birseu olucak diye korkuyorum
Doktora sor bide
Bazilarin hamileli cok zor gecer..
Doktorunuza bi danışın derim
Kaç doktura götürdum ama bilemedim valla ömrüm yiyor yesin sorun değil ömrüm feda olsun ailemde valla ne yapacağım şaşırıyorum her şey kızıyor eskiden melek gibi olan karım şimdi manyak oldu
😂 sabret valla yapcak bisey yok hamilelik bazilari icin cok kötü bazilari icin cok iyi geçer
Geçen beni oklava kovalamaya çalıştı her şey seni yüzün den diye annemden babamdan dayak yemedim karım sağolsun dövdü kaçamadim düşer diye zaten kovalamiyorda yuvarlaniyor karım kilolu biri bazen gülesim geliyor daha çok kiziyor
😂😂🤣
Saglikla gelsin bebe
ya klasik gebelik bence alttan almanda fayda var kadınların klasik olayı yani
Alıyorum Kardeşim ama valla kök döktürüyor evladım ve eşime birseu olucak diye korkuyom
Hamilelikte hassas olması normal bir durum
Korkuyorum işte kardeşim ya piskoleji bozulursa çocuğa bir şey olucak diye korkuyorum eşim sonuçta endişeleniyorum
Başbaşa kalmaya çalışın film izleyin sakinleşmesi için zihnini oyalayın yemek yapmayı biliyorsanız sevdiği şeyleri yapın
Evimiz temizleyen yemek yapan kadın var oda yapıyor izliyoruz piknik götürüyorum tatile bile gittik yok melek gibi karım manyak oldu
Bir süre böyle devam eder ama siz yine de elinizden geleni yapmaya çalışın takı seviyorsa takı alın işten geldiğinizde tatlı getirin çok aşırıya kaçmadan hediye alabilirsiniz çünkü hormonlarla alakalı olduğu için beni aldatıyo musun diye sorup duygusallaşabilir de yani hamilelikte böyle düşünceler oluşabiliyor aileden birinden de yardım alabilirsiniz hep birlikte yanında olarak bazı zamanlar başbaşa kalarak
Emin olun ise gitmiyorum aile işimiz var karımlayim yanliz bırakmıyorum ailelerimiz hepsi bizden kaçtı karım hepsi burnundan getirdi bana devamlı bağırıyor kızıyor ağlıyor
Geçen oklava kovaladı beni dövdü kaçamadim da hamile çünkü bide kilolu yuvarlanıyor aslında çok tatlı gözüküyor gülemiyorum kızıyor eskiden baya saka severdi şimdi piskopat oldu
O zaman psikolog bu işi çözebilir
alttan alcan
Alıyorum zaten ama piskoleji bozulucak diye korkuyorum bebeğe bir şey olucak diye korkuyorum