Çocuğumuz olmuyor. Evlatlık almak istiyorum ama annelik duygusunu hissedemezsem diye korkuyorum. Evlatlık alan var mı?

Annelik doğuştan mı gelir? Sahiplenemem diye korkuyorum
Çocuğumuz olmuyor. Evlatlık almak istiyorum ama annelik duygusunu hissedemezsem diye korkuyorum. Evlatlık alan var mı?
Cevapla