Çok istiyorum yaa bebekler çok tatlı ama asla doğurup bir insanın hakkına girmek istemiyorum belki doğmak istemiyordur ayrıca zaten doğurup kendimi de yormak istemiyorum ama bebek...🥹🥹
3 ay
Cevap
7Cevap
Neden olmasın bir can kurtarırsın en azından.
Hem onun hayatı kurtulacak hem de ben anne olmuş olacağım
Evet gayet güzel bir düşünce
Aslında anne olmaktan ziyade bebek sevdiğim için yani bir bebek bakmak istiyorum en son 10 yıl önce bebekle ilgilendim o da kardeşimdi ve bunu çok sevdim ama asla doğurmak istemiyorum o yüzden bebek almak istemiyorum ben ıy başkasının bebeği diyen igrençç insanlardan değilim
Tabi ki muhakkak öyledir. Anne olmak zor iş. Ne verirsen onu alırsın karşılığında güzel eğiteceğini ve topluma kazandıracağını da düşünüyorum.
Başkasının bebeğine bakmak büyük sorumluluk 🥹
Aldığım gün benim bebeğim olacak sonuçta ortada anne babası olmayacak ben olacağım annesi sorumluluğu bilerek istiyorum zaten
Vallahi aşko yedi göbekten akrabası çıkıyor sıkıntı.. kendi canından olan çocukla başkası kıyaslanamaz asla ! Su da var kimse sahiplenmesin demem ama senin mi zaruri durum değil.
Belki doğmak istemiyor mu hsjsjjaja 😂😂😂😂
Evet ya ileride beni neden doğurdun vs derse haklı olarak
Sana hem bu konuda hemde daha önce sorduğum soru hakkında birşeyler sormak istiyorum sorabilir miyim mümkünse özelden ama sen bilirsin tabi
Yani evlilik dışı mı doğurmakla ilgili mi sordun @m3rovha3lss
Evli olduğun biriyle yaparsan niye doğmak istemesin 😂
Bekarlar bile evlat edinebiliyor diye biliyorum
İnşallah yaa
30 yaşını doldur öyle alırsın
Değişir
Alacağım bebekkk
Doğurursun
Her kadın doğurmak zorunda değil doğumu sevmiyorum nefret ediyorum kendime bunu yapmam
Olabilir, hormon onlar da değişebilir
Alırsın
Acayip saçmaaa
Tm
Doğmak istememesi daha büyük ihtimal
Sevmek zorundalar çünkü ölüm korkunç geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bebek istemen çok doğal ve çok da tatlı bir düşüncen var 🥹💞 Doğurmadan anne olmak mümkün. Evlat edinme var. Koruyucu ailelik var. Yalnız Türkiye’de resmi evlat edinme için genelde evli olmak ve belli bir yaşta olmak gerekiyor.
Şu an için kendini tanımaya odaklan. İleride şartların oluştuğunda yetimhaneden bebek alma ihtimalin var 🌸🍼💗