Emzirmeyi bırakmak istiyorum ama eşim daha erken bırakma diyor istemiyor ne yapicam?

Bebegim 11 aylık 1 yaşına çok az kaldı ben artık emzirmeyi bırakmak istiyorum eşime de söyledim bırakıcam artık bu sefer çok alışacak emmeyi birakamayacak dedim. Eşim de olur mu öyle şey 2 yaşına kadar emmesi lazım, daha iyi gelişir bırakma diyor. Geçen gün de bebeğim ağladı meme diye ama emzirmedim eşim de o süt o çocuğun hakki 2 yaşına da kadar emzirmen lazım yazık değil mi felan diyor böyle yaparak beni de üzüyor kim haklı?
Emzirmeyi bırakmak istiyorum ama eşim daha erken bırakma diyor istemiyor ne yapicam?
Cevapla