2,5 yillik evliyim ve şu an bebek istemiyorum. Ama eşim neredeyse hergun bebek konusunu acıyor bana bebek videoları felan atıyor ama ben şu an bebek istemediğimi söyledim ona. Dün bunun yüzünden tartıştık. Artık yaşım geçiyor neden istemiyorsun beni mi sevmiyorsun çocuğumu mu taşımak istemiyorsun vs vs bir sürü bisey. Ne yapicam ya off
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılEşin de 50 yaşında değilmiş yani. Ne acelesi var. Açıkça konuş sen baskı yaptıkça ben uzaklaşıyorum diye. Neden çocuğunu taşımak istemeyesin. Manipüle etmesine izin verme. Anlayışlı olması gerek. Bebek doğunca gece ağladığında g*tünü devirip uyuyacak, hep sen bakacaksın. Erkekler rahat. Yük hep kadında. Ona bunları söyle. Çekincelerini anlat.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBirçok kişi anlayış falan diye yap demis ama kadın hazır hissetmiyorsa olmaz bu iş yani zaten öyle kolay bir şey değil ki o hamilelik süreci birde sonrası var çoğu erkek için kolay tabi özellikle sabah ise gidip akşam dönenler için. Ama hazır hissetmiyorsa olmaz o eğer 50 yasinda degilse süreç falan geçmiyor saçma sapan iş ve zorbalık evet baba olmak hakkı ama hazır hissetmeni beklemesi gerekiyor birde laflarla seni manipüle etmeye çalışmış...
10 Yorumla
Şu an istenen kadar doğal bir şey yok. Bebek ciddi bir iştir iki tarafın da gönlü olmalı. Kocana kendini hazır hissetmediğini bu sürecin uzun ve zorlu bir süreç olduğunu anlatan lazım. Sonuç olarak bebeği 9 ay sen karnında tasiyacaksin. 2,5 yıllık bir ilişkiden bahsediyoruz gerekli hassasiyeti göstermeli.
20 Yorumla
+1 yılÇocuğunla en çok vakit geçiren, emzirme döneminden itibaren ilk bağını seninle kurduğu yönünde konuşmalar yap canım. Eşin seni seviyorsa bunuda anlayışla karşılayacaktır. Önemli olan senin istemen.⭐🩷
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
21
Cevap
40Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u +1 yılYapmayın sizin kararınız önemli
00 Yorumla
+1 yılİstemesini anlayışla karşıla adamın hevesini kırma. Tabii ki onun bebeğini taşımak istediğini ama vakite ihtiyacın olduğunu hazır hissetmediğini ve daha bir sürü şeyi söyle iletişim sorunumuz var toplumca
00 Yorumla
+1 yılYorumlardan gördüğüm kadarıyla eşin 30 yaşına gelmiş çocuk istemesi normal sende henüz 25 yaşındasın kendi hazır hissetmiyorsun bunu eşine güzelce anlat istemiyorsan zorla olamaz
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlatıyorum yani direkt çocuk istemiyorum da demiyorum sadece kendimi annelige hazır hissetmiyorum hazır hissettigimde yaparız çokta acelesi yok diyorum anlamiyor
- +1 yıl
Ne zaman çocuk istersin eşine zaman ver sen istemiyorsan zorla olmaz
Sen de ısrarında devam edeceksin.. 9 ay karnında taşıyacak olan, bakımını en çok üstelenecek olan sensin.. O sadece seyirci modunda olacağı için senin fikrin öncelik olmalı..
10 Yorumla
+1 yılE o zaman yap da sevelim sümbül desene ona. Kolay sandı doğum yapmayı. Annem detay vererek anlattı hatta hisleriyle yaşattı doğumu. Puhaha bu dünyaya bir tane daha benden nah gelir artık. 🤣
10 YorumlaGüzelce konuşun bence. Senin fikrine saygı duymalı yaşı kaç bilmiyorum. Ama gereksiz triplere girmesine gerek yok. Hala böyle triplere giren erkekle de çocuk yapılmaz ya cidden uff cekilmez..
00 YorumlaEsinede kesin annesi falan baskı yapıyordur torun diye.
12 Yorumla
Soran+1 yılSanmıyorum ya yani baskı yapsa benim haberim olurdu. Sadece kayinvalidem bi kere sormuştu çocuk ne zmaan düşünüyoruz torun sevelim felan diye o kadar
+1 yılşu an bu duruma hazır olmadığını söyle ısrar ederse sen beni hiç sevmiyor musun de kolay mı çocuk doğurmak felan de
00 Yorumla
+1 yılBu meseleyi evlenmeden önce konuşmadınız mı yavrum eşin haklı
012 Yorumla
Soran+1 yılKonuştuk bi kaç sene bekleriz demiştik eşimde 2,5 sene oldu yeter bu kadar beklediğimiz felan diyor
- +1 yıl
Eşin Hakkı hatun Birkaç sene olmuş işte Madem Çocuk yapacak bir bünyeye sahip değilsin neden evlendiniz O zaman çocuk evliliğin en tatlı mamülü çocuk olmayan evde huzur olmaz Neşe olmaz Sevinç olmaz eşin haklı
Soran+1 yılÇocuk yapacak bünyeye sahibim ama şuanlik o sorumluluğu almak istemiyorum. Annelige hazır hissetmiyorum kendimi
- +1 yıl
Ne zaman hazır olmayı düşünüyorsun peki
67 olunca mı
Soran+1 yılYok 70 olunca doğuracam ben.
- +1 yıl
Sende o ışığı görüyorum 😜
Soran+1 yılBendee cinimm🤪
- +1 yıl
Oyş çok dadlu garı 😜
Soran+1 yıl😘😘
- +1 yıl
Sizin meslekler ne
Soran+1 yılBen ambulans hemsiresiyim eşim öğretmen
- +1 yıl
Jessica May tadında hatun arıyorum ben. Etrafta görürsen hemşire hekim vb. Alo de bana 😜
Annelik zor zanaat %70 sana ait olmalı karar. Ama süreci çok da uzatma derim. Yaş aldikça enerji de düşüyor , sabır kat sayısı. da..
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılSenin istemediğin bir şeyi zorla yapma. Evlat dünyanın en güzel duygusu bir baba olarak ne zaman hazır hissedersen o zaman yapın
00 Yorumla
+1 yılSen hazir olduğunda ne zaman hazir hissedersen o zaman daha mantikli bence eşine de bunu söyle yani anlamasi lazim bi zahmet
00 Yorumla
+1 yılSaygı duymalı. Bunu evlenmeden konuşmalıydınız ayrıca.
10 Yorumla
+1 yılBence eşin de bu konuda haklı 3 yıl olmuş nerdeyse konuşarak çözersiniz
00 YorumlaMerhaba, bunu evlenmeden önce hiç konuşmuş muydunuz?
00 Yorumla
+1 yılBaskıyla yapılan işin sonu hiç iyi olmaz. Bunu uzun uzun konuşmak lazım.
00 YorumlaBel fıtığı olduğunu söyle, inandırabilirsen bir süreliğine idare eder seni.
00 Yorumla
+1 yılAyni dusuncede arkadasim vardi yani kiz istemiyordu esi istiyordu ayrildilar
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı. kendini bebek yapmaya hazır hissetmiyorsan yapmamalısın
00 YorumlaBen yapayım senin yerine çok istiyorum 🥰 çok seviyorum
00 Yorumla
+1 yılAçık açık söyle neden istemediğini. Hazır olmadığını felan.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılne güzel dertler var ya hayran kalıyorum cidden! Allah başka dert vermesin ne diyim 🤷🏻♀️
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİstemiyorsanız şu an eşiniz saygı duymak zorunda
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYap kız ne olacak ya da istemiyorsan kesin net konuş daha açma diye
00 Yorumlasakınnnnn,
bu çok ciddi bir konu, ileride ne olacak bilemezsin
daha çok gençsin. 30dan sonra düşünün.
00 YorumlaTamam de ona yapıcam de ama gizliden doğum kontrol hapı al
00 Yorumla
+1 yılYaşlarınız kaç ki.
09 Yorumla
Soran+1 yılBen 25 eşim 30
- +1 yıl
Ee eşinin istediği normal. Yapmaya niyet edeceksiniz de gebe kalacaksın da doğuracaksın da vs baya zaman geçiyor zaten.
Soran+1 yılEvet ama kendimi annelige hazır hissetmiyorum o sorumluluğu şu an alamam
- +1 yıl
Ayrıl madem adamdan oda annelik sorumluluğunu alacak bir kadın bulsun. Yaşı geçiyor adamın.
Soran+1 yılBu sebepten dolayı ayrilinir mi hiç. Ayrıca ben ayrılmak istesem bile kendisi asla ayrılmaz benden. Ben hiç çocuk yapmayayım demiyorum ki biraz daha bekleyelim diyorum sadece. Sonuçta bi bebek bakımında en çok sorumluluk annede oluyor
- +1 yıl
Buna ortak karar verirsiniz işte. Çocuk evliliğin ana unsurudur. Eşlerden biri bunu ısrarla istiyorsa diğer eş burun kıvıramaz. Ha ikiside istemiyorsa sorun olmaz. Sen çocuk isteyip kocan istemiyor olsaydı da aynı yorumu yapardım. Madem böyle uyuşmazlık var neden evlendiniz diye sorarlar adama.
- +1 yıl
Yok be erkeklerin de kadınların da prime dönemi 18-30 arası civarı.
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 681 cevap paylaştı.
+1 yılTamam de ama gebelik önleyici ilaç kullan 😎
05 Yorumla
Soran+1 yılYok ya yalan söyleyemem açığa çıkar zaten. Baktı çocuğumuz olmuyor hastaneye götürür kan sonuclarindan felan çıkar yani
- +1 yıl
Gerçekten neden istemiyorsun
Soran+1 yılKendimi annelige hazır hissetmiyorum o sorumluluğu şu an alamam
- +1 yıl
Aslında her kadın anneliğe hazır sadece sen sanırım biraz çevresel faktörler yüzünden kendini böyle hissesiyorsun
+1 yılTaşımak mi istemiyosun
02 Yorumla
Soran+1 yılHayir tabi ki de sadece kendimi annelige hazır hissetmiyorum yoksa elbette taşırım da doğururum da
- +1 yıl
O zaman de ki askim ben senin bebeğin değil miyim
+1 yılYap kurtul en iyisi
00 Yorumla
+1 yılBaşkasından yapsın
00 Yorumla
+1 yılEşine durumu anlat.
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 789 cevap paylaştı.
+1 yılistemiyorsan yapma
çok da sallama eşini şuanda00 Yorumla Çocuk & Ebeveyn konusunda 842 cevap paylaştı. Nicin istemiyorsun diye sora bilirmiyim?
00 Yorumla
+1 yılBence kandır onu sen
00 YorumlaKendimi hazır hissetmiyorum şu anda de eşine
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYaşlar. ne peki
038 Yorumla
Soran+1 yılBen 25 eşim 30
Cevap sahibi+1 yılÇok büyük değil ama cevre baskısı vardır.
Yaşlarınız iyi aslinda
Soran+1 yılYani cevre baskısı yok aslında sadece kayinvalidem çocuk ne zaman düşünüyorsunuz diye sordu o kadar yaşlarımizda çok büyük değil evet ama eşim de hep bi çocuk isteği vardı hatta ilk evlendigimuz sene olsun istedi
Cevap sahibi+1 yılTadını çıkarın ya bir süre daha. Özel. hayatij8z nasıl bilmiyorum ama cocuk çok etkiliyor
Soran+1 yılEvet çocuk hem özel hayatı hemde sosyal hayatı çok etkiliyor. Bebek doğduktan sonra artık hep ona göre hareket etmek lazım ve bende şu an bunu istemiyorum. Sosyal hayatım bebek için kısıtlansin istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılÇalışıyor musun. Ama böyle düşünürsen cocuk hiç sana göre değil
Soran+1 yılEvet calisiyorum. Suanlik böyle düşünüyorum sonra illa ki fikirlerim değişir çünkü bende isterim anne olmak ama şu an zamanı değil bence
Cevap sahibi+1 yılYıl geçtikçe de zor oluyor. Hem olacağının da garantisi yok.
Ne iş yapiyorsun özel mi kamu mu
Nasip bu işler
Soran+1 yılNeden zor olsun ki? Ambulans hemsiresiyim kamuda
Cevap sahibi+1 yılE rahata alışıyorsun cocuk emek istiyor. Yıllar geçtikçe zor oluyor. E tabi yaş da geçiyor.
Bence sen sosyal hayatın bitmesin istiyorsun :) vücudum bozulmasın olayı pek yok
Soran+1 yılEvet açıkçası vücudum bozulur vs diye onu takmıyorum çünkü zaten düzenli spor yapan biriyim alışkınım spor vs yapmaya. Hamile olsam bile yine sporumu yaparım aynı şekilde hamilelikten sonra da düzenli sporla veririm kiloları o yüzden takmiyorum ama ben sosyal ve aktif biriyim o yuzden şu an kısıtlamak istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılCocuk olunca bular bitiyor ama herks Ayni değil.
Ha bir erkek olarak cinsel. hayat. cok etkileniyor 2 yıldan önce çocuk çok doğru değil. Zira çok etkileniyor
Cevap sahibi+1 yılSosyal hayat alışınca birskmasi zor
Soran+1 yılEvet cinsel hayat etkilenir illa ki. Aynen sosyal hayata alışınca bırakmak cidden zor..
Cevap sahibi+1 yılValla ben etkilenince çok sinir olmuştum.. Ya çocukla gezeceksin ki bunu yapan çok az. Sana zor olur bırakmak.
Cinsel. hayati aktif biriyseniz cidden sinir bozucu oluyor deli ediyor.
Soran+1 yılAynen öylee. Evet aktif bi cinselligimiz var eşime anlatıyorum bunları ama çocuk için herseye değer diyor
Cevap sahibi+1 yılValla esin bilse cinsel hayatın bu kadar etkileneceğini biraz daha frene basar :) 30 yaşında daha büyük değil.
Cinsel hayat cocuk ile aylarca sorunlu oluyor ve asla eskisi gibi olmuyor
Soran+1 yılEşime kalsa 3,4 çocuk istiyor bi de 😃 ya tabi sorunlu olur o bebeğin gece ağlaması uyanması sürekli ona bağlı kalmam vs vs
Cevap sahibi+1 yıl4 çocuktan sonra artık senin yüzünü götürse dua eder :) coc7k güzel harika ama uygun an olmalı.
Valla ben az daha beklerdim bu şekilde bilsem. Bizim cinsel hayar çok etkilendi cocukta huysuz idi hanımla yan yana yatiyorduk sadece :)
Soran+1 yılKaç çocuğun var peki ve kaç yasinizda oldu sizin ki
Cevap sahibi+1 yıl2 cocuk var. 32 de oldu birisi 34 de ikinci oldu.
30 sa evlendim ben.
Benim gibi cinsel hayatınız seven birisi için resmen yıkım oldu:)
Soran+1 yılHmm bi de sizin ki sık arayla olmuş biraz bekleseydiniz ikinci için belki bu kadar etkilenmezdiniz
Cevap sahibi+1 yılKorunmayı bıraktığımız ilk iliskide 2. Oldu :)
Diyorum arasi da sık oldu çocuklarda eziyetli olunca bizim özel hayat etkilendi
Soran+1 yılHmm anladim böyle deyince cidden çocuk yapasım daha da gitti 😂
Cevap sahibi+1 yılHehe müthiş bilgiler verdim bak herkes polyannc8 bunlar ise gerçekler:) ne ile korunuyorsunuz
Soran+1 yılPrezervatif bazen de geri çekilme
Cevap sahibi+1 yılGeri çekilme tehlikeli ya. Benim es de hemşire bu arada. şimdi calismiyor küçük diye çocuklar.
Prezervatif en sagliklisi oda erkeği etkiliyor.
Pozisyon olarak mı geri çekilme yoksa isteğe göre mi. Zira bazı Pozisyonda geri çekilme çok tehlikeli
Soran+1 yılEvet tehlikeli biraz ama geri cekilmede bazı günlere göre oluyor riskli olduğu için. Mesela kadının hamile kalma riski yüksek olduğu dönemde geri çekilmeyle korunmuyoruz. Zaten riskli bi korunma yöntemi diye. Yani buna bende dikkat ediyorum günleri takip ederek vs
Cevap sahibi+1 yılKontrol sende yani :) bunlari takip ediyorsan iyi yoksa prezervatif dsha sağlam.. ama korunmasız ilişkinin tadı da başka:).
Geri çekilmede misyoner pozisyonda falan zor oluyor
Soran+1 yılYani evet kontrol biraz da bende günlerimi vs takip ederek hareket ettiğim için ama tabi prezervatif daha iyi bir korunma yöntemi risk açısından. Geri cekilmede misyoner pozisyon niye zor olsun ki?
Cevap sahibi+1 yılSen takip ediyorsan sorun yok zira korunmasiz daha zevkli. Yani çıkmak biraz zor oliyor o zevkle
Doggy. de. cok. rahst oluyor mesela geri cekilme
Soran+1 yılYa tabi evet korunmasız daha zevklidir. Hmm anladimm
Cevap sahibi+1 yılBiraz detay verdim ama kusura bakma gizl8 olunca rahat yazdım.
Bu zevkin bitmesi sin8r bozucu
Soran+1 yılÖnemli degill
Öyle tabi
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim
Sohbet etmek isterseniz sorunuzu beğendim simdi
Cevap sahibi+1 yılEşinize cinsel. hayat. yönünü iyi anlatın vazgeçer:)
Soran+1 yılRica ederimm:)
Cevap sahibi+1 yıl:) bende
Gizli Üye(30-35)+1 yıl2.5 yıl geçmiş normal artık
08 Yorumla
Soran+1 yıl2,5 yıl geçti ama önemli olan benim hazır hissetmem buna. Sonuçta bi bebeğin sorumlulugu en çok annede oluyor. O çocuğu taşıyan doğuran da kadın sonuçta
Cevap sahibi+1 yılBöyle giderse 25 sene sonra hissedersin 🤣
Soran+1 yılÜff ne alaka ya
Cevap sahibi+1 yılBaya fazla olmuş
Soran+1 yılAlt tarafı 2,5 yıl oldu yanii neresi bayagii
Cevap sahibi+1 yılNası neresi baya 1 - 1,5 senede artık bir yere varması gerekiyor. Daha neyin hazırlığı bu bunun sonu yok ki
Soran+1 yılBebek olunca artık hayatını ona göre şekillendirmek gerekiyor. Doğduktan sonra sosyal hayatın kısıtlanıyor ve bende bunu istemiyorum Şu an
Cevap sahibi+1 yılHeh şöyle çıkar baklayı mesele buysa ona çözüm yolları ara
Gizli Üye(25-29)+1 yılGerçekten neden istemiyorsun?
04 Yorumla
Soran+1 yılKendimi annelige hazır hissetmiyorum o sorumluluğu şu an alamam
Cevap sahibi+1 yılÖyle anneler varki çocuğu yapıp hiç sorumluluk hissetmiyor. Bazıları 10 tane çocuk yapıyor ve hepsi bir şekilde büyüyor.. düşünceli bir anne bu sorumlulugu çok üstlenmek istemez zaten. Eğer hazır değilsen eşinle konus ama illede istiyorum diyorsa bu durumdan bahset sorumluluk alamam de
Soran+1 yılİste ben o çocukları bi şekilde büyütmek istemiyorum çocuk yapacaksam iyi bir şekilde büyütmek istiyorum. Çocuk cok büyük bi sorumluluk
Cevap sahibi+1 yılO zaman kendini ona göre hazırlamaya başlamalısın. Ama unutma bir çok insan cocuklari için yaşıyor. Çocuk sahibi olmak çok başka bir şeydir.
anlaşamıyorsanız ayrılın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDoğurun bana verin 😃 ben annelik yaparım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDüzgünce istememe nedenlerini söyle
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılspiral taktır gizlice
00 YorumlaNeden istemiyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılKendimi annelige hazır hissetmiyorum o sorumluluğu şu an alamam
Seks de mi yapmıyorsunuz
07 Yorumla
Soran+1 yılYapıyoruz
Soran+1 yılKorunuyoruz ya hani? Seks yapıyoruz diye şu an 10,15 çocuk doğurmuştum o zaman.
Soran+1 yılNeyde bahsediyorsun
- +1 yıl
Seninle yakınlaşmaya calsiyor kullanacak seni hazır evlisin ohhhh kullandırma buna kendini kizim
nasıl korunuyorsun
07 Yorumla
Soran+1 yılPrezervatif kullanıyor esim
Soran+1 yılBazen takmıyor zaten geri cekiliyor
Soran+1 yılTabi ki iyi bisey. Benim istemediğim bisey yapmaz hiç. Bi de ileriyi de düşünmek lazım ben ona şu an çocuk bakamayacağımi felan söyledim. Yani kendisi bazen sen doğur ben bakarım dese de o işler öyle olmuyor o bebeğin her dakika anneye ihtiyacı olacak en basiti geceleri kalkıp o emziremeyecek herhalde. Yani çocuk çok önemli bi karar
Soran+1 yılBen 25 eşim 30 yasinda
+1 yılYapacaksın mecbur
016 Yorumla
Soran+1 yılİyi de bu konuda mecbur değilim ki sonuçta doguracak olan benim
- +1 yıl
Yani yapmaman gerekiyor ama
- +1 yıl
Ya ikna edeceksin ya da yapacaksın
Soran+1 yılBen zaten asla cocuk istemiyorum demiyorum ki. şu an kendimi annelige hazır hissetmiyorum diyorum anlamıyor
- +1 yıl
Erkeğin en çok istediği şeydir çocuk yapmak hamile bırakmam
- +1 yıl
Ama bu tabiki iki taraflı olacak bişe
Soran+1 yılTabi ki iki taraflı olan bisey ve bence ozellikle kadının kararı daha önemli bu konuda
- +1 yıl
Zaten sen istemedikten sonra hayır olmaz diye düşünüyorum
- +1 yıl
Ve hamile kalman da zor olur
- +1 yıl
Ama bende çok istiyorum hamile bırakmak eşimi olsa mesela eşim
Soran+1 yılİyi de neden zor olsun kii. Ayrıca senin amacın sadece hamile bırakmak mı yoksa çocuk istemen mi
- +1 yıl
Çocuk istemek
Soran+1 yılAnladım
- +1 yıl
Biraz konuşalım mı seninle
Soran+1 yılYok teşekkürler
- +1 yıl
Peki teşekkürler
+1 yılSen neden düşünmüyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılKendimi annelige hazır hissetmiyorum o sorumluluğu şu an alamam
+1 yılYapmayın
10 Yorumla
+1 yıladam haklı
00 Yorumla
+1 yılEvlenmenin mantığı bebek değilmi zaten
00 YorumlaYapın işte ne güzel
00 Yorumla
+1 yılAnlayış göstermek zorunda.
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 405 cevap paylaştı.
+1 yılO doğursun😂
00 Yorumla Çocuk & Ebeveyn konusunda 538 cevap paylaştı. iste derim
00 YorumlaKorunacak sin
00 Yorumla
+1 yılHerşeyin hayırlısı
10 YorumlaYapma
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKorumalık tak
00 YorumlaBebek yapın
01 Yorumla
Soran+1 yılİyi de ben istemiyorum
- Devamını Gör (1)
Devamını Gör(46)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Şu an bebek istemiyorum ama eşim çok ısrar ediyor, ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer