30 yaşındayım eşim 27 yaşında 10 aylık evliyiz. Eşim 6 haftalık hamile olduğunu öğrendi bebeği aldırmak ( kürtaj olmak ) istiyor. Onu bu fikrinden nasıl vazgeçireceğim? Bütün aile annemler babamlar ona dil döktü illa ki istemiyorum. Daha evliliğin başı buna hazır değilim dedi. Kürtaj bebek öldürmekten farksız. Ne yapacağım ben 😔?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
ilk önce ısrarlarnızdan vazgeçin. bebegı ıstemesıne neden olmaz bu durum. kendini daha fazla köşeye sıkışmış hisseder. gerçekten kötü bir durum ama eger anne olmak ıstemıyorsa gerçekten istemiyorsa bebegı doğurmak daha buyuk problemlere neden olabilir. bence ozellıkle aileden uzaklaşın bır sure 2nız kalın. sakin sakin konusun. ılımlı yaklaşın. ona gerçekten dusunmesını ıstedıgınızı ve kendısıne zaman tanımasını ısteyın. yanında oldugunu hıssettırın. neden ıstemedıgını sorun. bence yapılması gereken bu. sonra da ortak bır karara varın.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kürtaj için eş onayına ihtiyaci olacak.
Asıl onun seni ikna etmesi gerekiyor.
Sende tabi bu sekilde karşı atak yapma.
4 haftalık süreniz var. Bu konuyu iyice aranizda konuşun.. Onun bedeninde ama ikinizi ilgilendiren bir karar. Hanginiz ikna olursa o yapılır.
Ama biraz süre tanıyın ona.
Hızlı karar vermeyin siz de o da.
Üstüne gittikçe daha çok stres olacak. Rahatlayinca oda daha olgun bir kafa ile düşünür her iki fikri de.00 Yorumla
+1 yılRandevuyu sen ayarlayacaksın. Odaya gireceksiniz. Doktorla anlasacaksın öncesinde. Babayim çocugumu seviyorum dersen herkes senden yana olacak. Biz kurtaj degil kürtaj provasına geldik diyeceksin. Gerekli evrakları imzalayacaksın. Eşini bayıltacak. Uyandığında bitti zannedecek. Ama siz ona söylemeyeceksiniz bebeğin yaşadığını. Mecburen doğuracak.
04 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Hazır hissetmiyorsa aldırması daha doğru olur. Tamam, ben de kürtaja karşıyım ancak eşin hazır hissetmediği halde o bebeği doğurursa sorumluluğunu alamaz. Yük gibi hisseder o çocuğu.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
43
Cevap
27Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılYani bu yalan değil şöyleki eğer o çocuğu alırsanız yani Allah’ın vermiş olduğu bir cana kıyarsanız sizin bu hayatta bundan sonra hiçbir işiniz doğru dürüst gitmez bu bir batıl inanç değil bugün gerçek çocuk aldıran insanlar hiçbir zaman tam anlamıyla başarıyı huzuru yakalayamazlar
32 Yorumla- +1 yıl
İyilik meleği varyaa, Sen özel tasarım çocuk bile yetiştirisin
- +1 yıl
Bu batil inanc
+1 yılvazgeçirme hakkın yok
sen taşımayacaksın karnında sen çekmeyeceksin aylarca ağrı sancısını
hadi doğurdu bir de emzirmesi bakması var
her şeyi geçtim kadın kendisini anne olmaya hazır hissetmiyor ve sen zorla onu anne yapmaya çalışıyorsun
böyle cahillik görmedim çocuk bu ileride bir daha olur üstelik şu an çocuk bile değil hücre topluluğu
vücuttaki herhangi bir organdan bile daha işlevsiz sürekli büyüyen tümör gibi bir şey dini duygusallığı karıştırmayın her şeye biraz mantıklı düşünün
kadın en başta söylemiş sana istemediğini oyunbozanlık yapan sensin
bebek katilliği falan da değil bu kadının en doğal hakkı
tecavüze uğrayanlarda doğursun o zaman bu mantıkla ya siz bu iki haneli ıqlarla nasıl yaşıyorsunuz anlamıyorum yıl olmuş 2022 kürtaj günah bebek katilliği bla bla diyor bebek alınırken bebek olmuyor bebek yok ortada daha nesini anlamıyorsunuz20 Yorumla
+1 yılDeki canım de karnında bir melek var de ona biz nasl kiyariz hesab sormazmi bize diğer dünyada hem onun suçu ne ki ne aileler var coxuk yapamiyo bizim buricigmizgeluyo çok şükür desen bizm can almaya hakkımız yok desen belki
21 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
Eşine birazda dini boyutunu anlatabilirsin :) çünkü kürtaj yaptıran biri birini öldürmekten farksız. Ya birini vurmuş sun ya da bebeğini aldırmışsin biraz motive edebilirsin alıştırmak için bebek kıyafetleri videolar gibi vb
11 Yorumla
Soran+1 yılMantıklı
+1 yılKusura bakma da o cocugu dogurucak onca acisini cekicek olan o... sen ve ailen degil tum acilarini cekip sizin kucaginiza vericek seviceksiniz o ise hayatini riske atip bir de tum sorumlulugunu ustlenicek... eger istemedigi bir cocuk dogurursa cocuktan da evlilikten de daha cok soguyabilir... zaten psikolojisi bile zor baski da yapmayin...
512 Yorumla- +1 yıl
Sanki yeni bir şey onbinlerce yıldır insanlıkta olan bir şey bu, ne kadar abartır oldunuz ,
- +1 yıl
@DreamGhosters ya bi boş ver git 1 cm delikten bebek cikariyoruz ama anasinin pasasina yaranamiyoruz... bir de onbinlerce yildir yapiliyormus... iyi ya o zaman seni de duzenli araliklarla bicakliyalim bakalim her seferinde yine canin aciyormuymus...
- +1 yıl
bağdaştırmaya bak hele 🤣 Aman aman sen doğurma aydan toprak istersin
- +1 yıl
@DreamGhosters a. mina kodumun dol israfi 😂keske anne babanin o gece kon. dom denen meretten haberi olsaydi da senin gibi bir magara adamini 21. yy getirmeselerdi... pipisiyle yaptiklarini bir halt baskasinin yaptiklarina bok calan bocek
- +1 yıl
Adam resmen dogum kontrolun anlam ve onemi ya... bak bak herkes cocuk yapmasin boyle hanzolarla ugrasmayalim diyor
- +1 yıl
Asıl israf senin gibi yüzbinlerce yıldır yapılan bir rutini çok büyük bir işmiş gibi pazarlayandır , keşke doğmasaydında bu zor hayatı yaşamasaydın vah vah vah sana abooo oksijen israfı
- +1 yıl
Böyle sistem tümörleri insan olmamalıydı
- +1 yıl
@DreamGhosters ben niye dogmuyorum eli boklu gotu donsuz arkadasim pislik olan sensin
- +1 yıl
Rahatlığı için Bebek katilliği yapıyor kendine gelince nasılda duyar kasıyor, üreyesiz bir çakıl taşı felan olmalıydın
- +1 yıl
@DreamGhosters sana duyar mi isler duz beyinli... yazdiklarimdan anladigin bu kadar olur zaten... anlama ozurlusu
- +1 yıl
Bilim bilmiyorsun sırf nefsine ideolojine hoş geliyor diye cinayeti savunuyorsun. Sapkın T kromozomlular sizi. Kürtaj sırasında kadından hariç çocuğada ağrı kesiciler verir neden çünkü başka bir organizma olduğu için sadece gıda bağı vardır. Tabi gerçek bilim sizin neyinize , sapkın fikirlerinize hoşgelsin yeter. İnsan olmanın biyolojik gerekliliklerini yerine getirmeyecek bunun aksine cinayet dahi işleyebilecek kişilerin aslında insanda olmaması denize fırlatılacak bir çakıl taşı olması gerekir. Sizin gibi ruhsuzların hakkı büyük labaratuvarlarda denek olarak kullanılmaktır.
- +1 yıl
@DreamGhosters anlamasi kit insan yazdigim iki satiri anlamayip bana bilim bilim diyor sanirsin uluslararasi makaleler okuyup bana haddimi bildiriyor... bir de duyar kasiyor... iki. gram bilgiyle alim olunmuyor benim yazdiklairmdan da o anlamlar cikmiyor...
+1 yılNiye senden degilmiymis cocuk? nekadar sacma cok sinir olurum böyle insanlara...
Benim arkadasin abisi sirf bu yüzden eşini boşadı mal gibi kaldi yalvarsada barismadi
yapacagin basit
aldirirsan boşicam dersin ve boşarsin bu kadar basit. Saman kafali seviyesiz düşüncesiz biriyle evlenmen hata, erkekler şaşırtmıyorsunuz24 Yorumla- +1 yıl
@Jusioan Düzgün kizlarla evlenmeyen sizsiniz napalim.. şu soru tc erkeklerinin gercek yüzü gidiyorsunuz psikopat kadinlara sonra böylesiniz şöylesiniz
- +1 yıl
@vbmkky bu bir kinama değil sizde her şeyi büyük konuşma kinama vs. diyorsunuz kadin keyfinden istemiyor çocuğu sanki zor kaldigindan mi
bebek öldürmek sayılsaydı kürtaj yapılmazdı. kürtaj zaten henüz canlı sayılmadığı için yapılıyor. burada önemli olan kadının fikri düşüncesi. onun bedeni onun kararı. saygı duymalısın. belki de anne olmak için hazır değildir henüz? kötü bir anne olup huzursuz evlilik olacağına geç anne olsun ama hazır hissettiğinde olsun
211 Yorumla- +1 yıl
Cenin olduktan sonra canlıdır.
- +1 yıl
3 ay geçince canlı oluyor zaten anneye zarar vermediği sürece aldırmamalı keyiflik bir mesele değil.
- +1 yıl
@EricaFeuer e tamam onu diyorum. kürtaj 3 aydan sonra yapılmaz ki zaten. ilk 10 haftada yapılması legal. yani kürtaj yapılırken rahminde büyüyen şey canlı değil. dolayısıyla insan katline de girmez. eğer tecavüz gibi durumlar söz konusuysa bu süre 20 haftaya uzar. anneye zararlı bi gebelikse 9 ayın her aşamasında sonlandırılabilir. ilk 10 haftada yapılan kürtaj ise kadının arzusuna kalmış da olabilir illa sağlığı bozma şartı aranmaz
- +1 yıl
Eminim cansızdır (!)
- +1 yıl
3 ayı geçince canlı oluyor demedim ben.
- +1 yıl
Yanlış demişim cenin olunca canlıdır olacak o.
- +1 yıl
Evet değildir (!)
Net boşanma sebebi bence kendi çocuğuna kıyan biriyle asla olmaz bu hayat der siler geçerdim tek kalemde ona şunu soyle bence benim ve senin çocuğunun katili olmak seni hayata nasıl hazırlayacak ne kadar hazır hissettirecek peki bu olaydan sonra sana nasıl guvenebilicem çocuk konusunda
00 Yorumla
+1 yılEşine karışma. Hazır olmadığını hissediyorsa hazır değildir. Sanki çocuğu sen 9 ay karnında taşıyacaksın. Sanki sen her gece emzireceksin. Sanki sen bakacaksın
62 Yorumla- +1 yıl
@missculy Teşekkür ederim efendim :)
Gizli Üye(25-29)+1 yıl6 haftalık fetüs bebek sayiĺmaz. Yani bi cana kıymak gibi bir durum yok ortada. Zorla istemediği bir bebeği doğursa, doğum sonrası depresyona girebilir, intihara kalkışabilir, anksiyete yaşayabilir. Daha henüz cansız bir oluşumu düşünmek yerine eşinizin psikolojisini düşünün derim.
41 Yorumla- +1 yıl
sonunda mantıklı bir yorum gördüm
+1 yılAnneliği sevdirmeye çalış eşine bebek yani melek demek anne olmak isteyipde olamayan binlerce aile var cidden yapmayın günahı çok büyük ne bu dunya da ne de ahirette iki yakaniz bı araya gelmez bunun tovbeside olmaz bile isteye bı cana kiymak akla sigcak şey değil Allah yardımcınız olsun Allah eşinize merhamet versin umarım mutlu bı aileniz yuvanız olur dicek bişey yok bu konuda başka
10 Yorumla
+1 yılKararına saygı duyacaksın çocuk tek taraf istiyor diye olmaz iki tarafın eşlerin birlikte istemesi gerekir. O yüzden dikkat edecektin işini kış tutacak idin bu duruma düşmemeye karar onun kararı saygı duyacaksın.
20 Yorumla
+1 yılMadem istemiyor neden korunmadı. Ayrıca bu tarz ciddi meseleler neden burada bahsediliyor nasil akla burasi gelebiliyor anlamiyorum. bu uygulamayı bu kadar ciddiye almayın ya.
21 Yorumla
Soran+1 yılKorunmamıza rağmen hamile kaldı Allah vergisi
+1 yılHazır olmamasına gerekçe olan şeyler konusunda çözümlemeye gideceksiniz. İlgilenemem diyorsa destek olacağınıza dair teminat vermek gibi. Ekonomik gerekçeler ise buna dair teminatlı çözümler sunmak gibi.
Aksi takdirde vazgeçirmeniz çok zor...00 Yorumla
+1 yılIsralı davranırasa hala aldırma düşğncesinde. Tek kelime söyle. Sana bu dünya da ve öteki dğnya da hakkımı helal etmiyorum. Benim " bebek katili " bir karım olmaz ve en yakın zamanda seni bolıyorum de. Ve bşr daha muhattap olma.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılOnu hazır olmadığı şeye itemezsiniz. Kürtaj cinayet değildir. Gebeliği o yaşayacak ve anneliğe hazır olmadığı için birisine baskı yapmak aşırı derecede yanlış. Onun bu durumu size söylediğine pişman ediyorsunuz. Eşinizin kararına saygı duyun.
40 Yorumla
+1 yılHenüz 10 ay evlisiniz ya bebek niye bu zamanda? Eşin bence iyi bir anne ola bileceğini düşünmüyor ve çok çabuk karar olduğunu düşünüyor
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama korunmamıza rağmen hamile kaldı onu öldürmekten farksız kürtaj olmak
- +1 yıl
Bence onunla konuşm neden bunu istediğini filan sor
Yaa de ki tatlım benim- bi dakika ya nası aldırmak istiyor o nasıl anne abi git boşa bence aldırırsa neyse de ki tatlım bak kimsenin kolay kolay çocuğu olmuyor işte çocuk rızkı ile gelir beraber büyütürüz çok günah aldırmak falan de gerekirse aldırırsan bu evlilik biter de ağla abi senin çocuğun sonuçta ben yaşasam aynısını kıyamet kopartırdım yani
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnun fikirlerini degistirmektense bence ona saygi duy... kendiniz hazir hissetmiyorsa kucucuk cocugun sorumlulugunu alamaz. Istekli olmasi lazim. Bugun senin istemenle ister ya yarin o cocuga ne travmalar yasatabilir. Istenmeyen cocuklarin hayatlari daha kotu.. eminim dogmamayi tercih ederlerdi.
20 Yorumla
+1 yılBilemedim şimdi bebek için en önemli rol onda olacağı için istemeyebilir. Onunla sakin ve sıcak bir mekanda yalvarır gibi değil de nazik ses tonuyla konuşsan? Belki bu bir tık işe yarar
00 Yorumla
+1 yılYani dünyanın sonu geldi geçiyor bile bence bir an önce gelmeli yoksa çığır açacağız vicdansız medeniyette
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılVururum oyle yapacak kadını ne demek aldiracam kendi basina mi yapmış tovbe tovbe kocanın izni olmadan oyle is yapanaz yaparsa bedelini oder...
Ya bide oyle bi. kadinla evli olmak ne. kotu Allah yardimcin olsun10 YorumlaDoğurmak istemiyorsa engel olmayın, doğurup çocuğu sevmezse daha sıkıntı kendisini hazır hissetmiyorsa zorlamayın
20 Yorumla
+1 yılBebek sadece onun bebeği mi? Eşin bu konuda bencillik yapmış
20 YorumlaBebek videoları seyredin kalp atışını dinlettir. Hazırlıksız olduğu için kafa karışıklığı olmuş olabilir
00 Yorumlahazır değilse korunsaydı hanımefendi ama hazır olmadığı için sevgi ve bağlanma sorunu yaşayabilir bunu evladına yaşatmak ister misin?
00 Yorumla
+1 yılNeden istemiyo bunun cevabını bulmalısın önce sorunu bul sonra çözüm
10 YorumlaSon bi kaç gündür kürtaj konuları dönüyor. KS yine birşeyler deniyor
10 Yorumla
+1 yılEşin anne olmaya hazır değilse
Bu çocuğa da zarar verir
İyi anne olamaz00 Yorumla
+1 yılBöyle kalpsiz bir kadınla evlenilmez normalde. Cinayet işlediğini iyice açıkla.
00 YorumlaDeğer yargılarını bilmeden bi çözümü kimse sunamaz sana kardeş
00 Yorumla
+1 yılHerşeye rağmen ısrar ediyorsa aldırmak konusunda demeki gerçekten hazır değil. Eşini dinle onu bebek konusunda zorlama sonuçta tüm zorlukları o çekecek..
12 Yorumla
Soran+1 yılKürtaj olmak bebeği öldürmekten farksız sen olsan evladına kıyar mısın?
- +1 yıl
Ben olsaydım senin karın gibi davranmazdim!
+1 yılBeyni olmayan canlı öldürüyorsun ağaç gibi düşün alınsın bir şey olmaz haklı 20 sy nr birader rn az 5 yil yaşamalısınız birlikte
20 YorumlaZaten senin imzan olmadan hiçbir şey yapamaz yaparsa bile dava acabilirsin evlilikle ilgili sorununuz mu var da böyle şeyler istiyor
02 Yorumla
Soran+1 yılHiçbir sorun yok hayatımda ona bir kere bile sesimi yükseltmedim vurmak şiddet şöyle olsun her konuda düşüncelerimiz fikrimiz uyuşuyor kafa yapımız aramızda sevgi de var ama istemiyorum diye tutturdu bebeği
+1 yılSenden izinsiz hiçbir şey yapamaz sahip çık çocuğuna zaten 10 haftayı geçdimi aldırmasi imkansız çünkü oo çocuk vatandaşlık haklarına anne karnındayken sahip oluyor yaşama hakkına yani.
00 Yorumla
+1 yılBebek videolarını ya da kürtaj videolarını izletirseniz faydalı olabilir çünkü hamilelerde Beta HCG hormonu yüksek olur bu da duygusallığı yanında getirir. Inşallah kıymaz bebeğinize😔
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu son dönemin insanları ölmeyeceğini sanıyor hdhdhdh
00 YorumlaEğer istemiyorsa doğurunca kötü nedenlere yol açabilir bu zarar vermek ister ya da terk eder ama psikoloğa gitmesi daha iyi olur bence
00 YorumlaVazgeçirme, doğurur ve o çocuğu istemezse herkese eziyet olur
10 YorumlaZorla güzellik olmaz. Hazır değilse zorlamaya gerek yok bence
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence sende sıkıntı var senden kullandı kadın ki zaten kızlar soruyorda sürttüğüne göre mutsuz kadın sen bişeyler çeviriyorsun oda haklı olarak çocuğu istemiyor
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSenden k ı l l a n d ı
+1 yılSiz en baştan çocuk düşünmüyor muydunuz? Bunları daha önce konuşmuş muydunuz?
00 Yorumla
+1 yılHızla zamanin aktigina yaşlandığına ikna et bence hayatımi yaşayayım psikoloji olanilir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKürtaj olan bebeğin annesiyle konuşması youtubdan aç karına izlet
can demiryel seslendirmiş00 YorumlaPsikologa falan götür
11 Yorumla
Soran+1 yılMantıklı
+1 yılİstemiyor muydunuz ki
03 Yorumla
Soran+1 yılEşim ilk 5 sene olmasın dedi korunmamıza rağmen kaldı
- +1 yıl
İlk 5 sene çok fazla bence
Soran+1 yılO illa ki istemiyorum gezip tozacağım dedi bakamam dedi ben de tamam dedim ama bir baktım ki hamile kaldı şimdi kendi çocuğuma kıymasını istemiyorum benim için boşanma sebebi
Senin iznin olmadan yapamaz ki
15 Yorumla- +1 yıl
Hamile kalmak istemezse zorla birakamayız 😂😂😂o onlemini alir
- +1 yıl
@BlackDeacker ben aldırmayı dedim
- +1 yıl
Sende mi😅
- +1 yıl
@BlackDeacker bende derken...
Ben soru sahibi için dedim eşi onun izni olmadan aldırmaz çocuğu - +1 yıl
He pardon😄sabah sabah jsjsj
bebegini senden izinsiz kurtaj yaptiramaz
10 Yorumla
+1 yılKalp atışlarını dinlettir
11 YorumlaYapmayın şöyle şeyler yazık ya 😞
00 YorumlaBakamayacagini düşünüyorsa neden dogursun
10 Yorumla
+1 yılReis korunma denen bir şey var niye korunmadınız?
10 Yorumla
+1 yılolmaz ya ne oyle pisman olur
00 Yorumla
+1 yılİstemiyorsa zorlamanın anlamı yok ki
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBebek istemiyordu madem dikkat etseydi o zaman
30 YorumlaNaptınız acaba merak ettim
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKorunsaydı o zaman hey Allahm yaa
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir minik cana kıyma eşim deyin
00 YorumlaZevk uğruna bir can ı katletmek..
10 Yorumla
+1 yılsevişmeyin kafi awk.
10 Yorumla- Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Eşim hamile ama bebeği aldırmak istiyor, onu nasıl vazgeçirebilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer