İstenmeyen ilişki sonrası hamile kaldım sezaryen oldum bebeği de devlete teslim ettim bakmayı çok istedim ama 19 yaşındaydım mecburen devlet kurumuna teslim ettim benim çok zor bir süreçti gerçekten
Aradan geçen 1 yıl sonra ablam doğum yaptı onun çocuğuna hiç yaklaşmak istemiyorum sevmiyorum uzak duruyorum ablamda affedersiniz köpek gibi birisi çok kötüdür asi laf söylemeyi çok sever kocası da kendisi gibi canım sırf ablamın mirası için evlendi neyse gelelim asıl konuyaaa ablamın çocuğundan nefret ediyorum gerçekten evde istemiyorum ikisinide çünkü doğum sonrası bana köpek gibi davranmış dikişlerime bilerek kaynar çay dökmüştü günlerce aç bırakmıştı kısacası nefret ediyorum onun ve kocasının tüm ailesinden iğrençler bende ne yapmam gerekiyor bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer