Ayiptir soylemesi daha once iki erkekle korunmazsiz iliskiye girdim ikisinde de cocuk olmadi ama iliskiye girdigim iki erkekte kendi kisirliklarindan supeliler
ilişkide olmaman dogal çünkü düzensiz adet oluyorsun yumurtlaman düzensiz ne zaman olucagın belli degil. onun içinde dert etme korunmasız ilişkide olur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Cam kenarında çekirdek çitlerken "Aha kendime dert buldum!" der gibisiniz!
Yapmayın yahu! Olmayan şeyin önlemi alınır, olmayan şeyin derdi yaşanmaz!
O zaman doktora gözük iyice. Ama yüksek ihtimalle kalırsın ya
Bunu doktordan daha iyi kimse bilemez benve ilk muayene olmalisin
içine boşalıp denemek lazım
denemeden bilemeyiz
tabiki ama o kist tehlike oluyor sancı yapıyor devamlı
Bende sanci falan yok sadece adet zamani var
Gerci sanci degilde normal karin agrisi
aynen polistikover o gebe kalınca agrı yapıyor sancı yapıyor genelde tedavisini olup öyle gebelik olursa daha saglıklı olur
Sadece adetim duzensiz bu kadar o var mdiir bende de yani
bilemezsin onu onu gitip ultrasona girince görürsün. belki sorun yok ve adet düzenlesin diye dogumkontrol hapı verirler belli süre kullanırsın.
Sen bu islerden anliyorsun galiba alanin nedir?
Ayiptir soylemesi daha once iki erkekle korunmazsiz iliskiye girdim ikisinde de cocuk olmadi ama iliskiye girdigim iki erkekte kendi kisirliklarindan supeliler
arkadaş çevrem ve eski sevgilimden kaynaklı
ilişkide olmaman dogal çünkü düzensiz adet oluyorsun yumurtlaman düzensiz ne zaman olucagın belli degil. onun içinde dert etme korunmasız ilişkide olur
Kalırsın kist cabuk gidiyor
Kist onemli değil ilaçla sokuluyor merak etme
Dölleme diyorsun dimi
Sende kist var mı yok mu?
Bilmiyorum muayne olmadim henuz korkuyorum sonuc kotu cikarsa diye
Doktora gorun.
Evli misiniz ne kadar sıklıkla yapıyorsunuz
Olursun olur
Geçmiş olsun abla
Polikistikover mi
aynen polistikover o gebe kalınca agrı yapıyor sancı yapıyor genelde tedavisini olup öyle gebelik olursa daha saglıklı olur
6 yıldır çekiyorum annanem annem ablam genetik bu sendrom
Muhtemelen soruyu soranda da vardır
Kac yasindasin tedavi oluyor musun? Cocugun olur muymus? Ne gibi belirtileri var?
Çok gecmis olsun allah yardimcin olsun bu arada
21 yasındayım yılda 1 kere adet oluyorum cidden cok zor sağ ol sende doktora git erteleme