Piskolojim bozuldu resmen kendim gibi değilim eskiden gizli saklı yapardı şimdi utanmadan yapıyor tapma dedikçe o tamam deyip ertesi gün yine yapıyor napicam ben
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kız göz göre göre yapması hayatında seni yok saydığını göstermek. sen onami kaldın nolmus çocuk varsa. inan bana çocuğun büyük olsa anne sen hala bu adamla neden duruyorsun gidelim der. aklini başına al hayat kısa. inan bana sana değer veren birini illaki bulursun bu hayatta. ben 1kez boşandım 1kezde nişan attım ama hiç aldatilmadim. şimdide evliyim elhamdülillah. biliyorm ayrılması zor geliyor alışkanlık olmuş olabilir ama artık ondan sana hayır gelmez. yarinlarini kurtar.
Evet haklısın ikimizde bitirdik kafada boşanaljm diyoruz mesela anlaşmalı ama ertesi güne ben kızımdan nasil ayrilicam dayanamam diyor kızım ona bakınca sevinc çığlıkları atıyor ama benim içim de de kor var sönmüyor bana yaptıklarını hazmedemiyorum zaten çok uzun sürmeyecek ama nasıl bir süreçten gecicem napicam ne kadar dayanicam bunlar aklımı kemiriyor ilerde kızım anne senin yüzünden babasız kaldım derse mahvolurum
Öncelikle şu durumu yaşamanı çocuğun asla istemez. sen çocukla babayı ayirmicaksin ayirmada. illaki görüşürsn. egerki ayrılığa cesaretin yoksa uzun bir ara mutlaka vermelisin. bu süreçte hem zamanla onsuzluga alisacaksin hemde ona bu durumu kabul etmediğini göstereceksin bunu yapmak zorundasın. ailene git orada yaşa. cocugunla gez dolaş kafanı dinle. oda hangi lagimda yuzerse yüzsün. bu süreçte seni geri istese sen kabul eder misin kendine bunu sorarsın. ama sakın unutma bu adam seni göz göre göre aldattı. bu çok ağır. birde kadının maddi gücü çok önemlidir. cocugun ne kadarlık bilmem ama iyi gelecekse işe başla. baslayamiyorsan cocugunla kurslara filan katil kafanı dağıt.. uzaklaş o adamdan sana çok iyi gelecek. kendine iyilik yap
O kadar çok istiyorum ki ayrılmayı artık onu görmeye bile tahammül edemiyorum bebeğim 4 aylık daha çok küçük duan çalışacak durumda değilim ailem köyde yaşıyor ben ayrı ev tutmak istiyorum onlarda nasıl tepki verir bilmiyorum küçük çocukla ayrı yaşamamı istemezler ama her kararımı da destekliyorlar boşanma konusunda ilerde mutlu olacağımı biliyorum ama bebeğime de haksızlık yapıyormuşum gibi geliyor yani kafam o kadar allak bullak ki eskiden ona karşı umutlarım vardı taki aldatilana kadar şu an sadece beddua edebiliyorum elimden başka birsey gelmiyor
ayrıl gıtsın sendenn degerlı mı neden kendını baskası ıcın uzuyorsun
İkimizde istiyoruz ayrılmayı ama resmiyete dokemiyoruz aramızda bebegimizden başka bizi bağlayan birsey kalmadı
bu ısler zordur ama cesaret ıster cesaretını topla gıt mahkemeye ver gerısı gelır senı aldatan bırısıyle olmak her gun cehennem olur
Cehennemden de beter azap veriyor
kıyamam sana, ben de senınle aynı durumdayım, dertleselım mı cok ısterım ızın verırsen
Hayir size de geçmiş olsun
tesekkur ler ama ne olur ızın verın
Bırak asla düzelmez çocuk bı şekilde büyür inan olan sana oluyor hayatın bitiyor
Bitti zaten hayatımın en güzel zamanlarını bir umut diye bitirdim yıprandım 20 yıl birden yaşlandım gibi bebeğime tutunmaya çalışıyorum
Allah yardımcın olur kardeşim merak etme herşeyden önce kendine saygın olsun onlar ne sevmeyi ne sevilmeyi bilir ahin yerde kalmaz merak etme aynı şeyi yaşadım ben evli değilim 2 yılda saçım beyazla dolu kendime saygım kalmadı ben yaptım sen yapma inan duzelmiyor evli olduğunu bile bile eşinle konusanlar elbet birgün tepe takla olacaklar merak etme Allah'a sığın bizim ondan başka gidecek kapımız yok rabbim ayagina taş getirmesin 🙏❤️
Allah razı olsun kardeşim inan o kadar zor ki benimde saçlarıma aklar düştü bebeğim olmasa arkama bile bakmadan giderim ailem arkamda ama baba kız birbirlerini seviyorlar ben onu babasından ayıran anne olmak istemiyorum o kadar zor ki dayanması dik durmaya çalıştıkça daha da yıpranıyorum nereye kadar gider bilmiyorum
O başkalarıyla beraber olurken o bebeği düşünmedi sende onu düşünme göster bazen onda kalsın ama sen çık arkana bakma bizimde annelerimiz zamanında çocuklarım var diye kopmamis bak şimdi hiç birimiz onlarla değiliz yani bı şekilde büyüdük ayrılan bursuru çift var benim üst komsumda eşinden ayrıldı çocuğu gelip alıyor görüyor kendini ona şartlama ne olur düzelmez aldatılmak cok ağır insan kendinde suç arıyor neyim eksik ben naptım acaba diye Biz kendimizi böyle sorgularken onlar karekterini sorgulamiyor ben çok ah ettim yanına koymaz rabbim yaşattığı yaşamadan ölmesin kimse ilahi Adalet var güçlü ol dik dur nereye kadar deme hep öyle olacaksın sen güçlüsün teksin
Evet Rabbım ahımı yanına bırakmasın kendimde çok aradım suçu ama zamanla bende bir sorun olmadığını benim eşim dediğim şerefsizin sorunu olduğunu anladım birkaç ay sonra ayrılıp öyle memlekete gitmeyi düşünüyorum ama cesaretim yok süreci nasıl anlatacağım hakkında bir fikrim yok ailem destekçim ama bilmiyorum zor hayat beni bekliyor diye de korkuyorum açıkçası ona bayildigimdan degil
şu an neredesin ve nereye gideceksin korkma emin ol her şey daha güzel olacak bı şekilde gider hayat rabbim sana güzel bir yol açar çok ah et çok öyle kalmaz onların yanına
Türkiyenin bir ucundan diğer ucuna diyeyim
İnşallah Rabbım mazlumun yanındadır elbet çıkar ahım
İnan ben bile ona bela okudum tabi tek ona değil onunla bu pisliğe bogulanlarada çıkar merak etme ben hep onun için güzel dua ederdim şimdi bedduamda
Aynen bende o durumdayım işte insanim halinden ancak bunları yaşayanlar anlar keşke anlamasaydin ama imtihan işte
Keşke kimse yaşamasa ama işte dediğin gibi imtihan ama en zoru ne biliyormusun senin en büyük düşmanın hem cinsinin olması yani bu kadarmi acizsiniz bile bile yapıyorlar ya ben bunun telefonunda şunu bile gördüm sabah Instagram'da tanışmış akşam yanına gitmiş bir gün sonra engellemiş ve hala ulasmaya çalışıyordu bana sözler verdi ter temiz yolladım ben bunu 2 gün sonra aradı dedi annemin istediği kızla nişanlanacagim çok beddua ettim hakkım ne bu dünyada ne öbür dünyada helal değil yaşattigini yaşa dedim 1 hafta sonra geri yazdı özledim sesin kulaklarımdan çıkmıyor çok ağırdı dedi sonra sesini duyabilirmiyim dedi ben seni haketmiyorum dedi aradı 10 dakika sonra bana dedi ben kapatıyorum sevgilim farkeder neye uğradığımi şaşırdım hergun arıyor yaziyor vicdani rahat değil çünkü ben gerçekten çok temiz sevdim sadık oldum daha iyi günleri ben onunla ilgili imtihanı geçirdim artık sıra onda
Umarım azap içinde kıvranır pislik herif insan yaşattığını yaşamadan ölmez demişler benim ki hergun başkasıyla konuşuyor karşıdakilere bekar diye tanıtıyor kendini ha bilen de var mı bilemem ama bunu bildiğim halde birsey yapamamak ağır geliyor utanması yok bir de lafa gelince piskolojim bozuk diyor madem öyle doktora git diyorum yanaşmıyor
Gebersinler ya valla niye psikolojisi bozuk sana bozuktur o diğerlerine gayet yerindedir valla ölse belki soğur benim için başka türlü zor
Al benden de o kadar sonumuz hayrolsun ne diyim başka Allah bildiği gibi yapsın bütün serefsizleri
Amin inşaallah sen güçlü ol ama sakın pes etme