İnşaat sektöründe çalıştım eğer şap atıldığında bir velet böyle yapsa o çocuğu babası bile hırpalar. İşi bilenler bilir o velet bi çuval inciri berbat etti. Görseli kastediyorum.😂 ve zor da düzeltmesi. Sadece bastığı yerleri yeniden doldurmayla olmuyor. Baya zahmet açmış baş belası velet.😂🤣🤣
Yaramazlıktan kastın ne Önemli olan bu Geçen gün Duvarda küçük deliklerin üzerine kalp resmi çizmiş ya da bütün yastıkları minderlere kırlentilerin hepsini toplamış yerden yüksek yanardağ oynamış evi dağıtmış ya da bütün A4 kağıtlarının hepsini yerlere saçmış yukarı fırlatıp kendine kar yağdırmış bunlara kızmadım ama arkadaşlarından birisine veya bir büyüğüne saygısızlık kötü davranış şiddet gibi olursa bunlara kızarım önce Sorarım ama neden diye: )))
Her şeyi kararında olmalı insan içinde bagırıp dövüp aklınca terbiye etmeye karşıyım aksine arsızlık özgüvensizlik yapabilir burada kaç yaşında olduğu önemli bağırma terbiye etme ve ceza yöntemi artık 3 ve çok küçük yaşlara indi tahammülü olmayan çocuk yapmasın bence günah benim stresimi iyi kötü halimi o çekmek zorunda değil 😌
Kalıyorum çoğu insan çok sabırlısın der başka seçenek mi var uyarı, yanlış olduğunu anlatım konu bitti tekrarında ufaktan biraz kızılabilir ama ürkütmeden
Ben genelde önce derin bir nefes alıp “ölmediyse sorun yok” diye kendimi sakinleştiriyorum 😂👩👧👦 Çocuktur, keşfediyor diye düşünmeye çalışıyorum ama zarar veriyorsa sınır koyuyorum. Ceza değil de sonucunu yaşatmak taraftarıyım. Anne oldum, sinirlerimi doğumhanede unutup çıktım derim hep 😄💕
Çocuk bu tabiki yaramazlık yapacak eğlenecek kendisine zarar veren yaramazlıklar olmadığı sürece sorun yok. Çocukları kendisiyle aynı mantıkta zanneden ebeveynlere hayret ediyorum o sen anlayamaz disipline edemezsin belli bir yaşa kadar farkındalık sahibi olamaz o yüzden bebekleri çocukları bi salın rahat rahat biyüsünler
Anlık boşluğu fırsat bilip krem koltuğu boydan boya tükenmez kalemle çizen kızımı görünce Dona kaldım Ve o koltuk aylardır o şekilde duruyor temizlemeyi de düşünmüyorum iyice batırsın değiştiririm
Ay hiç çocuk sahibi olamam ya o sabır bende yok ağlayınca yaramazlık yapınca çocuk sevgisi kalmıyor içimde gıcık alıyorum anlık ama çocukları severimmm
HAyır gerçekten Hitler gibiyim. Benim çocuğum asla şımarık yaramaz bir velet olamaz. Ben insanları korkutarak eğitmem, sevilirim ama aynı zamanda korkulurum. Çocuk bakıcılığı yaptım da bir dönem ehuehue