Giyimi, gittiği yerler, ailesiyle olan ilişkileri vs. sürekli bir baskı ve yönlendirme yapıyorsa..

Giyimi, gittiği yerler, ailesiyle olan ilişkileri vs. sürekli bir baskı ve yönlendirme yapıyorsa..

Bazı sorular beni geriyor o sevgilisinin kızımı eleştiren ağzını ortadan ikiye ayırırım, he oğluma karışıyorsa kız arkadaşı, korusun kendini ona karışmam 😄
Ben de aslında bunu ilk başta kızıma yapıldığını düşünerek soracaktım ama sonra daha genel olsun istedim. Tıpkı sizin gibi biri kızıma bunu yapsa çok sinirlenir, belki de elemanı döverdim. Tabi kızım da kendine bunun yapılmasına izin verdiyse ona da gerekeni yapar, bir daha da o kişiyle iletişim kurmasına kesinlikle izin vermezdim. Kızım olacak kişi, it, köpekle görüşemez NET.
Şahsen ben karışmam ilişkilerine. Ama çocuğumu özgüvenli yetiştiririm ki başkasının dediği şeylere önem vermesin. Kendi çizgisi olsun diye. Sevgililerin görüşmesini ne kadar engellemeye çalışsak ta bi şekilde görüşücekler sonuçta. İşin içine yalanda giricek
Kızarım ayrıl derim sevgi kısıtlamak la olmaz yanlış
Millet kızı savunup oğlanı kendi başına bırakmış.
Yolda bulmadık çocuklarımızı. Elin oğlu veya kızına ezdirmeyiz.
Var olsun yoldaşlar :D
Teşekkür ederim abi
Böyle biri hayatıma değil, çocuğumun hayatına asla giremezdi 👩👧👦 Çocuğun üstünde tahakküm kuran kim olursa olsun önce sınırı çizerim, sonra da çocuğumun yanında dururum. Müdahale bitmiyorsa ilişki biter, bu kadar net. Sonuçta “Sevgili gider, evlat kalır; terazi bozuksa tartıya değil, kantara bakılır.” 😉
Cevap
3Cevap
kimin sevgilisi
Çocuğunun sevgilisi Barış.
Ters teper. Ben daha çok sevgilisinin "yap" dediklerini ısrarla yapması gerektiğini söyler, "ona iitaat etmelisin" derim getisini insan psikolojisi halleder, isyan etmesi an meselesi olur 😏
Dahil olmuyorum ilişkilerine, aklı başında çocuklarım var.
Öyle bir çaba içinde olmadım. Öyle mi yapılıyormuş. Bak sen şu zillilerin yaptığına 🤭
Bilmem, bana öylesi denk gelmedi. İki tarafından birbirinden öğreneceği şeyler vardır. Kısıtlamak, hakimiyet kurmak yerine buna odaklanılmalı.
👍
Hiç sevmem. Iki tarafı da düşünürüm hep. Mesela kardeşim de yapıyor, damattan yana tavır alıyorum 🤭
Erkek çocuğum üzerinde yapıyorsa, sevgilisini desteklerim :)))
Tabiki hemcinsimi destekleyeceğim:))
Aramıza katılırsan desteklerim söz😂
Gözlerin değil memişlerin dolacak 😂😂
Sınırlarınızı net belirleyin ve neyin kabul edilebilir olduğunu açıkça konuşun. Gerekirse aile danışmanlığı veya arabulucu yardımıyla bu durumu daha sağlıklı yönetmeye çalışın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?